11 مرداد 1391
شماره خبر: 9715

ثبت نام از کارگران و واحدهای نمونه البرز آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ثبت نام از کارگران و واحدهای نمونه البرز آغاز شد

سپیدار آنلاین: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز نام نویسی از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه سال 91 در استان البرز خبر داد و گفت: کارفرمایان تا 10 شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم اقدام کنند.
کاوه حدادپور با اعلام این خبر گفت: کارفرمایان تا تاریخ 10 شهریور ماه سال جاری فرصت دارند تا به سایت اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان البرز به آدرس WWW.KAR-ALBORZ.IR مراجعه کنند. وی افزود: این افراد پس از مراجعه به سایت فرمهای مربوطه را دریافت کرده و پس از تکمیل آن را به واحد رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تحویل دهند. وی تصریح کرد: بعد از اتمام فرصت اعلام شده ثبت نام انجام نخواهد شد. دادپور با اشاره به ماده 195 قانون کار، مبنی بر انتخاب و معرفی کارگران و گروههای کاری نمونه در جشنواره های امتنان گفت: به استناد ماده 195 قانون کار و به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر، همه ساله کارگران نمونه سال در بخشهای مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی سراسر کشور تجلیل می شوند. وی با بیان اینکه نحوه انتخاب کارگران، واحدها و گروههای کار نمونه در سه مرحله انجام می گیرد، ادامه داد: مرحله مقدماتی در سطح کارگاه و کارخانه است. حدادپور افزود: همچنین مرحله نیمه نهایی در سطح استان و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می گیرد.
حدادپور تصریح کرد: انتخاب کارگران و گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه بر اساس تشکیل کمیته فنی استان شامل متخصصان و کارشناسان توانمند و مجرب انجام می گیرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود