25 مهر 1391
شماره خبر: 13325

رییس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظرآباد معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رییس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظرآباد معرفی شد

سپیدار آنلاین: رحمت اله داسدار ˈ در آیینی به عنوان رییس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نظرآباد معرفی شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز؛ در آیین معارفه اظهار داشت: شهرستان نظر آباد دارای توانمندی های بالایی در حوزه تولید و صنعت است . ˈ کاوه حدادپورˈ افزود: با وجود چند شهرک صنعتی بزرگ در این شهرستان ، بستر لازم برای توسعه و ایجاد اشتغال فراهم است و دراین جهت وظیفه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این منطقه بیش از گذشته در زمینه حمایت از صنعتگران ، تعاونگران و ایجاد اشتغال و فعال کردن تعاونیهای شهرستان سنگین تر خواهد بود. وی از مسئولیت پذیری در نظام اسلامی بعنوان یک امانت الهی و فرصت خدمت یاد کرد و گفت: قبول مسئولیت کار بسیار دشواری است، زیرا خدمت کردن به مردم عشق و علاقه وافری می خواهد که باید در نهاد یک مدیر وجود داشته باشد و باید یک کارگزار دولت به این مسئولیت بعنوان فرصت خدمت به خلق از سوی خداوند نگریسته و بداند که موفقیت در جلب رضایت مردم خشنودی پروردگار و نیز برجا ماندن نام نیک در دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
فرماندار نظرآباد نیز در این آیین گفت: تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از ادارات تاثیر گذار در این شهرستان است که می تواند در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه شهرستانی و استان با حمایت از متولیان امر اشتغال و سرمایه گذاری ؛ هر چه بیشتر دولت را در اجرای برنامه های اشتغالزایی و افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همراهی نماید.
ˈسید ابراهیم کسائیان ˈ افزود: انتظار می رود با همکاری بیشتر با صاحبان صنایع شاهد کاهش و رفع موانع تولید و حل مشکل بیکاری استان و شهرستان باشیم . در پایان این آیین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تجلیل از خدمات ˈ یداله پیریˈ رییس سابق و ˈ محمد سعیدی فر ˈسرپرست این اداره حکم انتصاب رحمت اله داسدار را نیز به ایشان اهدا نمود. رحمت اله داسدار پیش از این رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نظرآباد و هشتگرد بود .





منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود