16 مرداد 1391
شماره خبر: 9890

واحد‌های مسکن مهر بدون خدمات شهری تحویل نمی‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

واحد‌های مسکن مهر بدون خدمات شهری تحویل نمی‌شود

سپیدار آنلاین: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: واحدهای مسکن مهر بدون خدمات شهری تحویل متقاضیان نخواهد شد.
علی حدادی در این شهرستان اظهار داشت: همان طور که مردم اطلاع دارند، بزرگ‌ترین پروژه عمرانی دولت‌های نهم و دهم مربوط به مسکن مهر است. وی تصریح کرد: هدف دولت این است که تا پایان دوره ریاست جمهوری دهم، این پروژه به حداکثر ظرفیت رسیده و بخش مهمی از دغدغه مردم برای تامین مسکن به طور کامل برطرف شود. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: خوشبختانه مسئولان ارشد دولت به ویژه شخص رئیس جمهوری بر ساخت و تحویل تمام پروژه‌های مسکن مهر در سراسر کشور اشراف داشته و حمایت‌های بسیاری از این طرح‌ها دارند.
تلاش همه دستگاه‌های مرتبط برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر ساوجبلاغ
حدادی در پاسخ به این پرسش که اجرا و تحویل واحدهای مسکن مهر شهرستان ساوجبلاغ در چه مرحله‌ای است؟ گفت: بخش مهمی از توان مدیران و دستگاه‌های مرتبط این شهرستان در حوزه مسکن مهر صرف می‌شود. وی تاکید کرد: این پروژه بزرگ عمرانی با جدیت و تلاش ویژه دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است و تلاش داریم تا پایان دوره دولت دهم، اکثر تعهدات خود را عملی کنیم. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه آیا واحدهایی که تکمیل شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، از خدمات شهری مانند آب، برق و گاز بهره‌مند هستند؟ افزود: تلاش و تاکید ما این است که حتی یک واحد بدون داشتن این خدمات تحویل داده نشود.
این مسئول عنوان کرد: به همین دلیل زیرساخت‌های لازم در پروژه‌های مسکن مهر ساوجبلاغ انجام شده و تجهیزات آب و برق و گاز برای این واحدها فعال است. وی اذعان داشت: البته خود متقاضیان و مالکان واحدهای فوق باید مراحل اداری را نیز طی کنند، اما در مجموع تلاش می‌کنیم که مردم در زمان تحویل واحدهای مسکونی خود دغدغه‌ای برای دریافت خدمات شهری نداشته باشند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود