18 مرداد 1391
شماره خبر: 9984

اعتماد جامعه به یک رسانه بهترین تجلیل است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعتماد جامعه به یک رسانه بهترین تجلیل است

سپیدار آنلاین: مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه البرز با تأکید بر اینکه اعتماد جامعه به یک رسانه، بهترین تجلیل از آن رسانه است، گفت: خبرگزاری مهر البرز در حوزه فرهنگ و انتشار اخبار و وقایع فرهنگی بسیار پویا است.
حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی با تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه خبر گفت: خبرنگاری و اطلاع رسانی با هدف آگاهی بخشی به جامعه در مسیر رسیدن به آرمانها و ارزش های اسلامی نظام، رسالت انبیاء و اولیا خداست. وی اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با درک عمیق از جایگاه خطیر و ارزشمند خود، در راه آگاهی بخشی به جامعه و انعکاس ضعف های عملکردی با هدف بهبود خدمت رسانی به جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. وی تصریح کرد: اصحاب رسانه باید با دیدی عمیق و وسیع نسبت به اتفاقات و وقایع روز دنیا ضمن انعکاس اخبار با تجزیه و تحلیل خود نقشی موثر در کمک رسانی به مسئولان در حل و فصل مسائل داشته باشند.
حجت الاسلام بنی احمدی نقد نویسی و گزارش نویسی در خصوص مشکلات و معضلات را اقدامی بسیار ارزنده عنوان کرد: نقد آگاهانه و متکی بر علم و بدون غرض ورزی می تواند زمینه حل و فصل یک مشکل توسط مسئول مربوطه را فراهم آورد. وی اقدامات فرهنگی را اساس و زیرساخت بسیاری از اقدامات دیگر دانست وبا تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی از اقدامات فرهنگی، خبرگزاری مهر البرز را از رسانه های پویا در حوزه فرهنگی عنوان کرد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز اطلاع رسانی کامل و شفاف، پرهیز از غرض ورزی و جانبداری در تنظیم اخبار و انتشار نقد و گزارش در مقام رفع مشکلات و معضلات فرهنگی استان را از ویژگی های خبرگزاری مهر البرز برشمرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود