22 مرداد 1391
شماره خبر: 10168

موسسات قرآنی کرج به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان واگذار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

موسسات قرآنی کرج به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان واگذار می شود

سپیدار آنلاین: سرپرست جدید اداره ارشاد شهرستان کرج از واگذاری همه فعالیت های موسسات قرآنی تحت پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام حسین پیرعلی در خصوص آخرین اخبار از فعالیت های اداره ارشاد شهرستان کرج گفت: اخیرا جلسه ای با حضور مسئول ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی استان البرز برگزار و در نتیجه مقرر شد تا فعالیت های موسسات قرآنی شهرستان کرج به اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان واگذار شود. وی افزود: با اخذ این تصمیم کلیه موسسات قرآنی شهرستان کرج زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فعالیت خواهند داشت.
واگذاری بخشی از فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد به اداره ارشاد شهرستان کرج
سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در ادامه از تشکیل جلسه دیگری نیز با رئیس کانون های فرهنگی مساجد خبر داد و گفت: در این جلسه بیشتر به موضوع فرهنگ مهدویت و فعالیت های کانون های مساجد پرداخته شد. حجت الاسلام پیرعلی افزود: در این جلسه تصمیماتی نیز در خصوص واگذاری بخشی از فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کرج صورت گرفت که خبرهای دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.
اعلام برنامه های اداره ارشاد شهرستان کرج در نشست خبری
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد شهرستان کرج در پایان افزود: اهم برنامه ها و فعالیت های آینده این اداره به زودی با حضور خبرنگاران در نخستین نشست خبری اعلام و رسانه ای خواهد شد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود