20 دی 1390
شماره خبر: 3889

مسئول توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: موسسات قرآنی پرتلاش استان تقدیر می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مسئول توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: موسسات قرآنی پرتلاش استان تقدیر می شوند

سپیدار آنلاین:از موسسات قرآنی استان که در طول سال اقدامات موثری در جهت ترویج مناسب فعالیت های قرآنی در بین مردم داشته اند تقدیر می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز،حجت الاسلام حمید رضا ولی زاده ضمن بیان این مطلب گفت: این قدردانی در قالب اختصاص اعتبار 2 تا 5 میلیون تومانی به این موسسات صورت می گیرد. وی ادامه داد:با توجه به تعداد بالای موسسات قرآنی کرج ارزیابی صورت گرفته برای اعطای این اعتبار از طریق دریافت گزارش عملکرد ،بازدید از این موسسات به صورت مستقیم و برگزاری برخی آزمون ها انجام می گیرد. وی در بخش دیگری از صحبت های خود از اعزام 15 نفر از مدیران موسسات قرآنی استان به حج عمره مفرده خبر داد و افزود:این اقدام در سه ماهه نخست سال 91 انجام خواهد شد.
حجت السلام ولی زاده افزود:تقبل بخشی از اعتبارات از تسهیلاتی است که این اداره کل برای این سفر معنوی در اختیار این افراد قرار می دهد.
وی همچنین بازدید از موسسات قرآنی استان را یکی از برنامه های بخش توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در این اداره نام برده و خاطر نشان کرد:این اقدام به منظور شناسایی مشکلات و همچنین بررسی شرایط موجود این موسسات صورت می گیرد . وی در پایان گفت: در حال حاضر پتانسیل های مناسبی در حوزه فعالیت های قرآنی استان وجود دارد که امید است با حمایت هرچه بیشتر اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی البرز روز به روز شاهد افزایش تعداد نخبگان قرآنی استان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود