25 مرداد 1391
شماره خبر: 10316

روند هوشمندسازي مدارس در البرز مطلوب است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

روند هوشمندسازي مدارس در البرز مطلوب است

سپیدار آنلاین: مديرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اينکه در حال حاضر روند هوشمندسازي مدارس در اين استان مطلوب است، گفت: در سال تحصيلي جديد هزار و 51 کلاس درس براي پايه ششم ابتدايي تامين شده است.
کبر حليمي در جلسه ستاد استقبال از مهر که در محل ستاد مرکزي شهرداري کرج برگزار شد، با تشکر از تدبير ويژه شهرداري و شوراي اسلامي شهر براي ارتقاي بخش آموزشي اين استان اظهار داشت: هم اکنون نگاه فرهنگي مثبتي در شهرداري و شورا ايجاد شده است به طوري که به سمتي حرکت کرده ايم که هم اکنون اين دو نهاد تاثيرگذار در اکثر برنامه هاي آموزشي استان حضوري فعال دارند. وي با تاکيد بر لزوم فرهنگ سازي در حوزه تعليم و تربيت افزود: برغم تمام تهديدات و توطئه هاي دشمنان طي 34 سال گذشته عليه ملت ايران، هم اکنون در تمامي بخشها اين نظام به بالندگي رسيده است به نحوي که روز به روز شاهد افتخارآفريني هاي دانشمندان ايراني هستيم.
روند هوشمندسازي مدارس در البرز مطلوب است
اين مسئول عنوان کرد: در اين زمينه هم اکنون در بحث هوشمندسازي مدارس در شهرستانهاي استان البرز، اقدامات مطلوبي انجام شده است اما بايد ساير دستگاه ها براي هوشمندسازي ديگر مدارس نيز همکاريهاي لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند. حليمي با اشاره به اجراي نظام آموزشي 6 – 3 – 3 اعلام کرد: از سال تحصيلي جديد اين نظام در استان البرز نيز اجرا مي شود که در اين زمينه به 54 کلاس درس نياز داشتيم که اين نياز هم اکنون برطرف شده است.
تامين 1051 کلاس درس براي پايه ششم ابتدايي در البرز
مديرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: در سال تحصيلي جديد و براي دانش آموزان پايه ششم ابتدايي، هزار و 51 کلاس درس جديد در استان افزوده شده است. وي با اشاره به اينکه هم اکنون هزار و 428 نيرو در مقطع متوسطه مازاد وجود دارد، يادآور شد: اقدامات لازم براي طراحي کتب درسي پايه ششم ابتدايي در استان انجام شده و هم اکنون در حال چاپ است.
تغيير محتواي کتب درسي پايه دوم ابتدايي
اين مسئول افزود: سال گذشته کتب پايه اول دبستان متناسب با سند تحول آموزش و پرورش تغيير يافت و در سال تحصيلي جديد نيز کتب پايه دوم ابتدايي نيز با تغيير متحوا چاپ خواهد شد. حليمي از مسئولان و اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان خواست تا دغدغه کافي را براي رفع مشکلات اين بخش داشته باشند و اقدامات لازم را در راستاي رفع معضلات و ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان انجام دهند.


منبع: خبرگزاري موج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود