7 آبان 1392
شماره خبر: 108944

20 درصد دانش‌آموزان شهید متعلق به استان البرز هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

20 درصد دانش‌آموزان شهید متعلق به استان البرز هستند


قائم‌مقام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: 20 درصد دانش‌آموزانی که در راه پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، متعلق به استان البرز هستند.
علاالدین سیفی امروز اظهار کرد: مردم ولایی استان البرز و شهرستان کرج در دوران مبارزات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و سال‌های بعد از جنگ همواره در صف نخست راه دفاع از ولایت و آرمان‌های اسلام و انقلاب بوده‌اند. وی تصریح کرد: این استان شهیدان بزرگواری را تقدیم انقلاب کرده و در میان آنها شهید حسین فهمیده امروز به عنوان الگوی نسل جوان شناخته شده و حتی امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) حسین فهمیده را رهبر خود می‌دانستند. سیفی افزود: روحیه ولایت‌مداری، ایثار و شهادت‌طلبی همواره از ویژگی‌های شاخص مردم استان البرز بوده و تعداد شهدا، جانبازان و آزادگانی که تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند، به خوبی این امر را به اثبات می‌رساند. وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و مبارزات انقلابی ملت ایران بیش از 36 هزار دانش‌آموز را تقدیم کردند که در مجموع 20 درصد شهدای دانش‌آموز ساکن استان البرز به ویژه شهرستان کرج بودند.
ضرورت ترویج فرهنگ ایثار در میان نسل جوان
وی تاکید کرد: در حوادث و فراز و نشیب‌های پس از جنگ نیز شاهد بودیم که مردم این استان دست از راه ولایت برنداشته و همواره در صف نخست دفاع از اسلام و انقلاب

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود