12 آبان 1392
شماره خبر: 109283

دانش‌آموزان البرزی راه شهید فهمیده را ادامه می‌دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانش‌آموزان البرزی راه شهید فهمیده را ادامه می‌دهند


مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نسل نوجوان و جوان امروز به ویژه دانش‌آموزان این استان با قدرت راه شهید فهمیده را ادامه خواهند داد.
خسرو ساکی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت دست‌نشانده وقت، ثمره مجاهدت و ایثار اقشار مختلف ملت ایران است و تمام ایرانیان در این راه حضوری موثر و قدرتمند داشتند. وی تصریح کرد: در این میان نقش دانش‌آموزان در مبارزات پیش و پس از انقلاب به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده و دانش‌آموزان نسل اول انقلاب تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف و رهنمودهای امام شهیدان انجام دادند. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: کشورهای غربی تصور می‌کردند که با تهاجم فرهنگی و توطئه‌های مختلف می‌توانند جوانان و نوجوانان ما را از این مسیر اصلی انقلاب منحرف کنند. ساکی تاکید کرد: این در حالی است که نسل امروز و به ویژه دانش‌آموزان ثابت کرده‌اند که در مسیر شهدای انقلاب از جمله شهید فهمیده حرکت کرده و این راه را با اقتدار ادامه خواهند داد.
دانش‌آموزان البرزی 13 آبان فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند
وی در بخش دیگری از سخنان خود به درپیش بودن یوم‌الله 13 آبان و روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: در این روز دانش‌آموزان سراسر کشور در راهپیمایی بزرگ و پرشکوهی شرکت کرده و بار دیگر ایستادگی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود