12 شهریور 1391
شماره خبر: 11042

مبارزه با جنگ نرم دشمن در گرو برنامه ریزی دقیق در عرصه فرهنگی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مبارزه با جنگ نرم دشمن در گرو برنامه ریزی دقیق در عرصه فرهنگی است

سپیدار آنلاین: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شمال کرج گفت: مبارزه با جنگ نرم دشمن در گرو برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه در عرصه های فرهنگی و مذهبی است.
حجت الاسلام محمد محمدی مجد با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه در عرصه های فرهنگی و مذهبی، مبارزه با جنگ نرم دشمن را در گرو اقدامات موثر در حوزه های فرهنگی و مذهبی برشمرد. وی اظهار داشت: امروز تیر پیکان دشمن بیشتر از همیشه متوجه فرهنگ و اعتقادات مردم ایران شده و هر اندازه بتوانیم با برنامه ریزی دقیق در عرصه های فرهنگی و مذهبی در محکم سازی ریشه و بنیاد اعتقادی عموم جامعه تلاش کنیم در مبارزه با جنگ نرم دشمن موفق تر عمل کرده ایم. وی گفت: گزارش گیری دقیق و مستمر برای هزینه کردن بندبند اعتبارات فرهنگی و مذهبی دریافتی به عنوان یک ضرورت مطرح است و فعالیت ها باید پیوسته مورد بررسی قرار گیرد و پی گیری شود تا کارها در راستای برنامه های مدون انجام پذیرد. حجت‌الاسلام محمدی مجد طرح اوقات فراغت را بستر و زمانی مناسب برای ارائه اقدامات فرهنگی مطابق با نیازهای روز جامعه برای نسل نوجوان و جوان دانست و گفت: برای تحقق هرچه بهتر این طرح لازم است با تشکیل هیئت بازرسی از اداره کل برای نظارت بر شهرستان ها برنامه ها به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد تا نهایت بهره برداری موثر از این طرح به عمل اید. سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شمال کرج با اشاره به نقش مساجد در امور فرهنگی گفت: باید از حضور مردم در مساجد و مراسم های مختلف نهایت استفاده را ببریم و از آمار مساجد و شرکت کنندگان در جهت ارائه اقدامات و خدمات فرهنگی استفاده کنیم. وی اظهار داشت: مشکلات و مسائل مساجد، ائمه جمعه و جماعات باید مورد پی گیری قرار گرفته و برطرف شود و همچنین برپایی کارگاه های آموزشی برای امامان جماعت و دیدار از ائمه جماعات و بازدید از برنامه های در دست اجرای آنان و شرایط مساجد باید در رأس امور قرار گیرد.
محمدی مجد با اشاره به ضرورت برگزاری نشست ها و فراخوان با کانون های فرهنگی مساجد اضافه کرد: کانون ها و هیئات مذهبی مساجد ساماندهی خوبی پیدا کرده اند که این روند باید به طور مستمر ادامه داشته باشد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود