19 دی 1390
شماره خبر: 3821

مساجد مهم‌ترین پایگاه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مساجد مهم‌ترین پایگاه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: برای جلوگیری از موفقیت دشمنان در اجرای پروژه تهاجم فرهنگی، باید جوانان بیشتری را به مساجد جذب کنیم.
حجت‌الاسلام عبدالله پورمظاهری اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب چند سال قبل خطر تهاجم فرهنگی دشمنان را گوشزد فرمودند که متاسفانه از سوی مسئولان وقت چندان این هشدارها جدی گرفته نشد.
وی تصریح کرد: وقتی در دوران فتنه شاهد به ثمر نشستن توطئه‌های غرب در اجرای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بودیم، تازه متوجه عمق خیانتی که به کشور به واسطه عدم توجه به هشدارهای رهبری عظیم‌الشان انقلاب صورت گرفت، شدیم.
* ضرورت بهره‌گیری از ابزار مذهبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی
عضو شورای اسلامی شهر کرج در پاسخ به این سؤال که برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید چه راهکارهایی اجرا شود؟ گفت: امروز دیگر مانند روزهای دفاع مقدس نیست که بتوانیم دشمن را در مقابل خود مشاهده کرده و با آگاهی به جنگ حریف برویم. پورمظاهری ادامه داد: امروز بدخواهان و ضد انقلاب‌ها نقاب دوست بر چهره زده و به دنبال منحرف کردن ذهن جوانان ما هستند، لذا تنها ابزار ما در این جنگ تحکیم باورها و اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان است.
* سنگر مساجد جوانان را از خطر انحراف مصون خواهد کرد
وی تاکید کرد: سنگر مساجد که در طول تاریخ مهم‌ترین سنگر سپاه اسلام بوده است، می‌تواند جوانان ما را از خطر مصون دارد. پورمظاهری افزود: بنابراین باید برنامه‌ریزی لازم برای جذب بیشتر جوانان به مساجد را داشته و با استفاده از ابزار فرهنگی و مذهبی که در اختیار داریم، آنها را برای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده کنیم. وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع تا زمانی که اتحاد و ولایت‌مداری خود را حفظ کرده و زیر پرچم اسلام حرکت کنیم، هرگز دشمنان به خواسته‌های شوم خود دست‌ پیدا نخواهند کرد.



منبع:

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود