14 شهریور 1391
شماره خبر: 11144

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان البرز رنگ و بوی دفاع مقدس می‌گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان البرز رنگ و بوی دفاع مقدس می‌گیرد

سپیدار آنلاین: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ضمن اعلام ویژه برنامه ها از تلاش برای ایجاد رنگ و بوی دفاع مقدس دراین مرکز خبرداد.
صفی اله رمضانخانی درباره ویژه برنامه های این مرکز گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ دستاوردهای این دفاع ، پاسداشت مجاهدت های امام راحل (ره) و ارج نهادن به مجاهدت شهیدان گرانقدر و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ویژه برنامه های متعددی را در نظر گرفته است.
وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و به ویژه شهدای نوجوانان استان البرز، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدای گرانقدر در راس برنامه های این مرکز قرار دارد.
دفاع مقدس در روایت فیلم
رمضانخانی ادامه داد: پخش پخش فیلم هایی با موضوع جنگ و دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب حوزه دفاع مقدس و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خواهد بود. وی افزود:همچنین پوشش تبلیغاتی و شرکت در رژه نیروهای مسلح با اهدا شاخه گل نیز در این هفته مورد توجه قرار گرفته است. رمضانخانی درپایان گفت: کلیه فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی دراین طول این هفته با محوریت دفاع مقدس خواهد بود.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود