16 شهریور 1391
شماره خبر: 11220

ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری استان البرز تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری استان البرز تشکیل شد

سپیدار آنلاین: جلسه ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی هنری با حضور رئیس این ستاد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.
جلسه ستاد " صیانت" با حضور سعید جابری انصاری دبیر ستاد صیانت و حمایت از محصولات سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتبی ابراهیمی مدیرکل ارشاد البرز و نمایندگان دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز تشکیل شد.
در این نشست فعالیت های اصلی این ستاد و روند اجرای آن در حوزه های فرهنگ سازی، قانون مداری ، نظارت و بازرسی محصولات فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین ضرورت تشکیل این ستاد در استان البرز که بارانداز عرضه و تولید انواع محصولات فرهنگی غیر مجاز است و به نوعی رکورد دار توزیع محصولات فرهنگی در کشور محسوب می شود مورد ارزیابی قرار گرفت. این ستاد از امروز رسماً در این استان آغاز بکار کرد و با استقبال قابل توجهی نیز مواجه شد مقرر گردید تا روند عملکرد عرضه کنندگان محصولات غیر مجاز و حتی مجاز درهر دوره مورد ارزیابی قرار داده شده و در قالب گزارش هایی نیز به دبیر این ستاد ارائه گردد. تکثیر محصولات غیرمجاز و بازی های رایانه ای ممنوعه از جمله مواردی بوده است که از بدو تشکیل این ستاد در استانها رصد شده و البرز در این دو حوزه آمار بالایی داشته است. یکی از اهداف این ستاد ساماندهی و یکپارچه سازی امرمبارزه با محصولات فرهنگی و هنری غیرمجاز است و عزم جدی برای حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری و مبارزه با محصولات فرهنگی غیر مجاز در وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی اتخاذ شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود