27 شهریور 1391
شماره خبر: 11675

بازسازی عملیات سوسنگرد در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بازسازی عملیات سوسنگرد در کرج

سپیدار آنلاین: فرمانده سپاه امام حسین (ع) کرج از بازسازی عملیات سوسنگرد به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
احمدرضا باهک در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازسازی عملیات سوسنگرد همزمان با هفته دفاع مقدس در کرج انجام می‌شود. وی ادامه داد: بازسازی عملیات سوسنگرد در شش بخش انجام می‌شود که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این کلانشهر است. این مسئول گفت: با بازسازی عملیات سوسنگرد می‌توانیم بازدید کنندگان را به روزهای هشت سال دفاع مقدس برده و آنان را بیشتر با آن دوران آشنا کنیم. وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که نسل امروز بیشتر با دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و خود را موظف به حفظ آرمان‌های آن دوران کند. این مسئول گفت: امروز دشمن با تحریم در نظر دارد تا اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند اما اقتدار و ولایتمداری مردم به دشمنان هرگز اجازه نخواهد داد تا آنان بتوانند توطئه‌های شوم خود را عملی کنند.
برپایی نمایشگاه دفاع مقدس
وی در ادامه سخنان خود به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با 45 غرفه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه شامل دستاوردهای نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج سازندگی، شهدای اقتدار، شهدای هسته‌ای، بیداری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، ستاد پشتیبان جنگ، شهدا و نمادی از هویزه و یادمان‌های شهدا است. باهک راه‌اندازی غرفه مربوط به آثار شهید مقدم تهرانی و نمایشگاه ولایت را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد. به گفته وی، نمایشگاه دفاع مقدس از 31 شهریور‌ماه لغایت ششم مهر‌ماه از ساعت 16 الی 22/30 دقیقه در میدان امام خمینی (ره) مجموعه نمایشگاهی گلستان گلشهر کرج برپا می‌شود. فرمانده سپاه امام حسین (ع) کرج اظهار داشت: انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و بیان خاطرات آن دوران یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است لذا باید این مهم به بهترین شکل ممکن انجام شود.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود