2 مهر 1391
شماره خبر: 12037

تجارب دفاع مقدس اندوخته ارزشمند و نیاز آتی کشور است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 تجارب دفاع مقدس اندوخته ارزشمند و نیاز آتی کشور است

سپیدار آنلاین: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تجارب هفته دفاع مقدس را اندوخته ارزشمندی برای نیازهای آتی کشور خواند.
سردار بهرام حسینی مطلق با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: تجارب و ازرشهای دفاع مقدس حاصل از خودگذشتگی مردانی است که برای دفاع از میهن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی کردند. وی گفت: علاوه بر ترویج این فرهنگ، استقامت در برابر ظلم و استبداد و همچنین تکیه بر باورهای دینی و اسلامی نقطه آغازی برای حرکتها و جنبش های مختلف است. این مسئول ضمن تقدیر از برپایی نمایشگاهی از بازسازی و شبیه سازی جبهه های حق علیه باطل از سوی فرمانداری کرج، خاطر نشان کرد: شبیه سازی این نمادها گام بسیار موثری در راستای ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت است که می تواند راهنمای مناسبی برای جوانان به شمار رود. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تاکید کرد: ما باید بر اساس تجارب دفاع مقدس روی پای خود ایستاده و دفاعی مقتدرانه در برابر همه حربه های دشمن داشته باشیم.
وی علت تاکید بر این مهم را برنامه ریزی وسیع دشمنان در طراحی جنگ نرم عنوان کرد و افزود: با شکست اهداف و توطئه دشمنان در اقدامات مختلف از جمله؛ تحریم، تهدید و... حربه آنان به جای سلاح گرم، تبدیل به جنگ نرم از طریق صید افکار و اندیشه های نسل جوان شد که باید با برنامه ریزی مسئولان و توجه به ابعاد مختلف آن مدنظر قرار گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود