6 مهر 1391
شماره خبر: 12226

500 تن از فرماندهان بازنشسته نیروهای مسلح در استان البرز تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

500 تن از فرماندهان بازنشسته نیروهای مسلح در استان البرز تجلیل شدند

سپیدار آنلاین: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، 500 تن از فرماندهان بازنشسته نیروهای مسلح در استان البرز تحت عنوان تشکل پیشکسوتان ایثار و شهادت در محل کانون بازنشستگان ارتش استان در کرج تجلیل شدند.
سرپرست اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان البرز در حاشیه ابن آیین تجلیل در قدردانی از خدمات ، تلاش ، ایثار و گذشته این فرماندهان نیروهای مسلح ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی استان را از هدف های تجلیل ذکر کرد. خلیل ردایی افزود: این فرماندهان توانستند با گذشت و ایثار در دوران دفاع مقدس امنیت پایدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند. وی اضافه کرد: رمز موفقیت های رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس در اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی بسیج بود. ردایی بیان داشت: پیروی از فرامین رهبری انقلاب اسلامی و وحدت نیروهای مسلح در سال های سخت دفاع مقدس موجب افتخارآفرینی فرزندان این مرزو بوم در مقابله با تهاجم دشمن بعثی بود. وی اظهار داشت: برگزاری چنین آیین هایی علاوه بر تجلیل و قدردانی، زمینه ساز گسترش فرهنگ مقاومت ، ایثار و شهادت در جامعه است . ردایی گفت: این آیین تجلیل با همکاری کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان البرز و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان برگزار شده است . وی یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده روز جمعه نیز حدود دو هزار بازنشسته ، وظیفه بگیر و مستمری بگیر نیروهای مسلح ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی استان البرز به همراه خانواده ها از میدان طالقانی کرج تا نورالشهدای منطقه عظیمیه مسافت سه کیلومتری را راهپیمایی می کنند. اکنون در استان البرز 22 هزار و 500 بازنشسته مستمری بگیر و وظیفه بگیر نیروهای مسلح وجود دارد که 53 درصد ان ارتش ، 24 درصد ناجا، 5/11 درصد سپاه و مابقی وزارت دفاع هستند که با جمع خانواده هایشان در مجموع حدود ‌85 هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح این استان قرار دارند.




منبع: ایرنا

ميهمان
پاسخ 24/11/1395 - 07:57 ابراهیم مهدیپور

اینجانب مدت 4سال بازنشسته شده ام ولی تاکنون اگر از سوی کانون آجا اگر یادی از ما کرده باشند بایست بگویم اصلا و ابدا ولی وقتی زمان انتخابات میا تاییدی خواسته باشند تا انتخاب شوند پیامک ها به ادرس و به نشانه دقیق ارسال میشود به قول همسرم بازنشسته یعنی مرده یعنی از یاد رفته برای یک مسافرت بایست التماس امریه بکنی ، تماس میگری جناب سرهنگ قدیمی میگی سایت ، به سایت میروی میبینی اصلا در ورود به اعضا شناخته نمیشی جواب هم که خدا خیرشان دهدجناب ردایی من همان مهدی پورم که رفیق صمیمی امیر فرقانی و جناب سرهنگ فلاح هستم ولی هیچوقت نخواستم از روابط استفاده کنم که میدانم اشتباه کردم الحمدا.. استفاده از شبکه مجازی را به سبب رسته ام که رایانه هست خوب بلدم به بگید نذارید کوس رسوائی شان به صدا در بیارم تا مراتب به تب تاب بیفتند . وقتی نفر برای تیم والببال شان میخواستند خیلی قربون صدقه رفتند که ایکاش بازی نمیکردم و سال 92 برا مسابقات کشوری در رشت نمیرفتم درد دل زیاد است شاید اینهمه گفتمان با یک امریه چلندر درعید 96 تسکینی ومرحمی بر زخمهای ما باشد . خدا نگهدار

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود