26 مرداد 1391
شماره خبر: 10333

700 بازنشسته نیروهای مسلح استان البرز و خانواده هایشان تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

700 بازنشسته نیروهای مسلح استان البرز و خانواده هایشان تجلیل شدند

سپیدار آنلاین: 700 بازنشسته ، مستمری بگیر و وظیفه بگیر نیروهای مسلح و خانوادهایشان همراه با 11 نفر از آزادگان دوران دفاع مقدس استان البرز در تالار كانون بازنشستگان این استان در منطقه حصارك كرج تجلیل شدند.
سرپرست اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان البرز چهارشنبه شب در حاشیه آیین تجلیل و افطار گفت: این آیین برای بازنشستگان و خانواده هایشان با هدف قدردانی از زحمات ، تلاش، ایثار و گذشت آنان در دوران دوران دفاع مقدس انجام شد . ' خلیل ردایی ' افزود: امنیت ایران اسلامی مرهون گذشت و ایثار این عزیزان بویژه آزادگان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی است . وی اضافه كرد: برگزاری چنین آیین هایی علاوه بر تجلیل و قدردانی زمینه ساز گسترش فرهنگ ایثار شهادت در جامعه است . به گفته وی ، در این آیین از 11 آزاده سرافراز نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی استان البرز با اهداء لوح به صورت ویژه تجلیل و قدردانی شد.
وی گفت : این آیین با همكاری كانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان البرز و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان برگزار شده است . ردایی یادآورشد: فردا پنجشنبه نیز 700 بازنشسته نیروی انتظامی استان البرز در تالار فجر این نیرو در كرج با همكاری كانون بازنشستگان نیروی انتظامی و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح البرز ، تجلیل و افطار می شوند. اكنون در استان البرز 22 هزار و 500 بازنشسته مستمری بگیر و وظیفه بگیر نیروهای مسلح وجود دارد كه 53 درصد ان ارتش ، 24 درصد ناجا، 5/11 درصد سپاه و مابقی وزارت دفاع هستند كه با جمع خانواده هایشان در مجموع حدود ‌85 هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح این استان قرار دارند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود