8 مهر 1391
شماره خبر: 12327

باب شهادت در ناجا همواره باز است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

باب شهادت در ناجا همواره باز است

سپیدار آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که باب شهادت در نیروی انتظامی همواره باز است، گفت: در ماموریت های نیروی انتظامی به ویژه در مقابله با جرائم خشن، نیروی انتظامی در هر سه روز دو شهید می دهد.
سرهنگ علی صالحی در آئین افتتاحیه هفته نیروی انتظامی که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد اظهار داشت: باب شهادت در نیروی انتظامی همواره باز است. وی تصریح کرد: در ماموریت های نیروی انتظامی به ویژه در مقابله با جرائم خشن، در هر سه روز نیروی انتظامی دو شهید می دهد. وی تاکید کرد: از آنجا که تحولات جامعه لحظه ای و همواره در حال دگرگونی و تغییر است پلیس باید لحظه ای، به روز و همگام با تحولات جامعه باشند. جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه دشمن امروز با تشکیل جنبش های اجتماعی سعی دارد زنان و جوانان را به سمت و سویی علیه نظام فرا خوانده و از جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کند گفت: پلیس باید مهارت های دوچندانی در فضای سایبری و مجازی داشته باشد. صالحی افزود: اساس کار پلیس استفاده از سرمایه های اجتماعی برای رسیدن به جایگاه پلیس الگوی اسلامی است.
نگاه پلیس به سمت تولید علم و فناوری است
سرهنگ صالحی اظهار داشت: روزگاری پلیس ایران تنها یک پلیس یادگیرنده و الگوبردار از کشورهای دیگر بود اما امروز رویکرد پلیس تولید دانش، علم و فناوری است تا علاوه بر استفاده داخلی این علوم را به کشورهای دیگر نیز صادر کند. وی تاکید کرد: امروز پلیس ایران مقتدرانه تر از همیشه با جرم و جنایت و هرگونه تحریکات داخلی و خارجی مقابله می کند.
وظیفه اصلی پلیس دفاع از ارزش هاست
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز وظیفه اصلی پلیس را دفاع از ارزش ها دانست و گفت: جامعه بدون ارزش ها خالی از امنیت و آرامش خواهد بود پس برای برقراری امنیت باید به دنبال پاسداری از ارزش ها بود. وی تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی همه تلاش و توان خود برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه به کار گرفته اند و بر این باورند که نظم و آرامش و امنیت در جامعه رقم نخواهد خورد مگر با مشارکت مردم وپلیس.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود