9 مهر 1391
شماره خبر: 12420

استان البرز در خنثي سازي توطئه دشمن در سال 88 نقش کليدي داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

استان البرز در خنثي سازي توطئه دشمن در سال 88 نقش کليدي داشت

سپیدار آنلاین: سرلشکر جعفري گفت: آمادگي بسيج در اين برهه از زمان از نظر کمي و کيفي در طول تاريخ انقلاب اسلامي بي نظير است و هرچه که امروز بدست آمده از برکات دفاع مقدس است .
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در رزمايش 20 هزار نفري بسيجيان با رمز محمد رسول الله در جمع مسئولين دستگاههاي اجرايي وامنيتي استان البرز ، مسئولين کشوري و لشگري ، بسيجيان البرزي و اصحاب رسانه با بيان اين مطلب افزود : نيروهاي بسيج به عنوان بازوان پرتوان نظام اسلامي در حمايت از ولايت ودفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي بايد در تمام زمينه هاي رزمي ، فرهنگي اجتماعي واقتصادي آمادگي کامل براي مقابله با هرگونه تهديدي را داشته باشند و سپاه به عنوان متولي اين امر تمام توان و امکانات خود را بکار گرفته است. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه سپاه پاسداران براي هرگونه تهديد از تهديدات دشمنان تمهيدات مخصوصي را آماده کرده است گفت : گردانهاي امام حسين (ع) با امکانات وتوان رزمي ويژه براي دفاع از مرزها و کيان جمهوري اسلامي در کنار نيروهي زميني سپاه پاسداران ، گردانهاي امام علي(ع) براي مواجهه با تهديدات امنيتي ، گردانهاي عاشورا متشکل از گردانهاي امام حسين (ع) و امام علي (ع) با پيشينه 20 ساله که براي ماموريت هاي فرعي ساماندهي گرديده اند و همچنين گردان بيت المقدس که چکيده اي از گردانهاي موجود است آمادگي دفاع از هرگونه تهديدي را دارا مي باشند.
اين فرمانده ارشد نظامي علت اصلي ادامه داد : 400 گردان امام حسين (ع) ، 100 گردان امام علي (ع) و 40 هزار پايگاه بسيج درسراسر کشور همراه با گردان هاي ويژه بيت المقدس نيرويي عظيم و خط شکن براي استقرار و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران فراهم کرده است و بسيجيان بايد با توجه به تاکيدات فرمانده کل قوا در عمق بخشي به بصيرت و بينش هاي سياسي خود و همچنين مقابله با تهديدات نرم دشمن آمادگي هرگونه مقابله اي را داشته باشند. فرمانده سپاه پاسداران جمهوري اسلامي استان البرز را استاني مستعد با پيشينه خوب انقلابي دانست و گفت : اين استان در دوران دفاع مقدس به خوبي درخشيده و شهداي زيادي را تقديم اين انقلاب کرده است. همچنين در وقايع سال 88 استان البرز نقش کليدي در خنثي سازي و دفع توطئه دشمنان انقلاب و منافقين داشته است. سرلشگر جعفري ضمن تبريک حضور پرشور بسيجيان البرزي در دفاع از پيامبر اعظم و محکوم کردن اهانت به مقدسات مسلمانان از آنان خواست مراقب شبهه افکني ها و ترديد ايجاد نمودن هاي دشمنان براي جدا نمودن بسيج از بدنه نظام باشند.



منبع: خبرگزاري موج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود