29 تیر 1393
شماره خبر: 126153

گروههای تکفیری می خواهند چهره اسلام را خشن نشان دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

گروههای تکفیری می خواهند چهره اسلام را خشن نشان دهند


مدیرکل اداه کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: گروههای تکفیری می خواهند از اسلام یک چهره خشن به دنیا نشان دهند با حفظ وحدت اسلامی ملت های مسلمان آنان در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام می شوند.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با بیان این مطلب اظهار داشت: مهمترین برنامه های گروه تکفیری از جمله داعش، وهابیون و سلفی ها مقابله با وحدت اسلامی ملت ها است.
وی در ادامه تاکید کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم از وحدت مردم ملت های مسلمان واهمه دارند به همین منظور از همه فرصت ها برای بر هم زدن وحدت بین مسلمانان استفاده می‌کنند. این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن در کنار ایجاد نفاق و تفرقه بین فرقه های اسلامی با فعالیت گروه های تکفیری قصد نشان دادن چهره ای خشن، خونریز و جنگ طلب از اسلام را دارد. مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز یادآو شد: مسلمانان جهان با هوشیاری باید فریب این گروه ها را نخورند چرا که این گروهها جیره خوار آمریکا و اسرائیل هستند.
مسعودی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید برای حفظ وحدت جامعه اسلامی تلاش کنیم چرا که وحدت جامعه اسلامی ضروری ترین مسئله حال حاضر است. وی در پایان اعلام کرد: تنها راه رسیدن به پیروزی نهایی و به اهتزاز درآوردن پرچم لا الا الله در بلندترین قله جهان را در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم وحدت جامعه اسلامی است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود