15 مرداد 1391
شماره خبر: 9878

لزوم هوشیاری رسانه‌های جهان اسلام در برابر تهاجم فرهنگی غرب

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

لزوم هوشیاری رسانه‌های جهان اسلام در برابر تهاجم فرهنگی غرب

سپیدار آنلاین: مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مهم‌ترین ابزار اروپا و آمریکا برای تهاجم علیه جهان اسلام رسانه‌های آنها است و لازم است رسانه‌های مسلمانان خود را برای مقابله با تهدیدهای آنها آماده کنند.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی اظهار داشت: کشورهای استکباری و استعمارگر غربی، تعالیم دین مبین اسلام و فرهنگ غنی تشیع را مهم‌ترین مانع در برابر توطئه‌ها و اهداف زورگویانه خود می‌دانند. وی تصریح کرد: به همین دلیل طی دو قرن اخیر شاهد هستیم که غربی‌ها از همه توان و داشته‌های خود برای تهاجم علیه امت اسلام و منحرف کردن جوانان مسلمان سوء استفاده می‌کنند. مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه هم اکنون صدها کانال ماهواره‌ای تنها با هدف هجمه علیه اسلام راه‌اندازی شده، گفت: وقتی با این کانال‌ها مبارزه می‌کنیم، غربی‌ها به بهانه اطلاع‌رسانی آزاد اعتراض کرده و توطئه‌های شوم خود را زیر پوشش کار خبری و رسانه‌ای توجیه می‌کنند. مسعودی در پاسخ به این پرسش که برای دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات دینی و اسلامی خود چه راهکاری را باید اتخاذ کنیم؟ گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی راه را به همه نشان داده و بارها تاکید فرمودند که باید با حفظ وحدت و افزایش بصیرت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان آماده و هوشیار باشیم. وی متذکر شد: از سوی دیگر موضوعات فرهنگی نیازمند ابزار ویژه‌ای است و زمانی که غربی‌ها با تجهیزاتی مانند اینترنت، رسانه و ماهواره به جنگ باورهای ما آمده‌اند، امت اسلامی نیز باید تمام توان خود را با استفاده از همین ابزارها به میدان بیاورد.
اکثر رسانه‌های غربی تحت نفوذ صهیونیست‌ها هستند
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر اکثر رسانه‌ها و کانال‌های ماهواره‌ای ضد اسلامی تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی قرار دارند، گفت: رسانه‌های فعال در جهان اسلام باید خود را به طور کامل برای مقابله با تهاجم فرهنگی غربی‌ها تدارک دیده‌اند، آماده کنند. مسعودی تاکید کرد: به طور قطع با اجرای برنامه‌های فرهنگی غنی و کارشناسی شده و بهره‌مندی از توانمندی‌هایی که امت اسلامی دارند، می‌توانیم توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرده و از آرمان‌ها اعتقادات خود دفاع کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود