12 مهر 1391
شماره خبر: 12640

کمیته مشترک نظارت برسرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات البرزتشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کمیته مشترک نظارت برسرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات البرزتشکیل شد

سپیدار آنلاین: به منظور نظارت هرچه بهتر بر سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در البرز، کمیته مشترک بازرسی و نظارت در این حوزه با همکاری بخش های مختلف استان تشکیل شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز افزود: تمرکز و تجمیع مراکز مختلف بازرسی و نظارتی این حوزه از دیگر اهداف تشکیل این کمیته است.
سعید زرندی افزود: ارائه سرویس های ارتباطی با کیفیت مطلوب به مشترکان، رعایت حقوق مشتریان و جلوگیری از کم فروشی و گران فروشی به همراه جلوگیری از تخلف و استفاده از بسترها و تجهیزات غیر مجاز، پیشگیری از اختلال در امنیت سرویسهای ارتباطی و مخابراتی و حمایت از شرکتهای دارای مجوز از جمله وظایف تعریف شده برای این کمیته است . وی با اشاره به کشف برخی تخلفات و نقض قوانین توسط برخی شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی ادامه داد: این تخلفات در جلسه ای با حضور نماینده شرکت متخلف، نماینده سازمان نظام صنفی رایانه ای و اعضاء کمیته بررسی خواهد شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز تاکید کرد: در مواردی که تخلف و نقض صورت گرفته، گسترده و غیر قابل چشم پوشی باشد، با حکم قضایی اقدام به جریمه و حتی تعطیلی واحد مربوطه می شود. زرندی شرکتها و اصنافی همچون کافی‌نت‌ها، مراکز ‌مخابراتی، دفاتر پیشخوان و غیره را از جمله مهمترین مراکز مورد بازدید این کمیته عنوان کرد و گفت: شرکتها و کابران سرویس گیرنده از این مراکز می توانند مشکلات خود نظیر کم فروشی و گرانفروشی را از طریق سامانه 124 مطرح کنند. وی افزود: همچنین، کاربران می توانند گزارشهای خود شامل تخلف، نقض قوانین و مشکلاتی نظیر اختلال در امنیت فضای تبادل اطلاعات را به صورت مکتوب به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از طریق پست الکترونیکی alborz@ict.gov.ir ارسال کنند. اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پلیس فتا، پلیس اطلاعات و امنیت، سازمان صنعت معدن و تجارت و یک قاضی از سازمان تعزیرات حکومتی از جمله اعضای این کمیته مشترک هستند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود