22 مرداد 1393
شماره خبر: 127292

مهلت ارسال پاسخ نامه های جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی تمدید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مهلت ارسال پاسخ نامه های جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی تمدید شد


مهلت ارسال پاسخ نامه های چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی تا 30 مرداد ماه تمدید شد.
محمد طاهری ،سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی این اداره کل با اعلام این خبر افزود: این جشنواره برای چهارمین سال متوالی ،به میزبانی استان البرز در حال برگزاری است.
وی در خصوص کتاب معرفی شده برای جشنواره امسال اظهار کرد: : برای جشنواره امسال کتاب حکمت‌های رضوی به نویسندگی محمد جواد مروج طبسی و ترجمه عباس پورعبادی معرفی شده است . طاهری ادامه داد:این کتاب شامل هزار سخن حکمت آمیز و گهربار از امام رضا (ع) است ومخاطبان را با سیره فکری و عملی این امام بزرگوار آشنا می کند.
وی ادامه داد:این کتاب در 324 صفحه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) به چاپ رسیده است. سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اضافه کرد: در پوستر این جشنواره ،مهلت ارسال پاسخ نامه ها 25 مرداد ماه اعلام شده بود ولی به دلیل استقبال زیاد علاقه مندان این زمان تغییر و مردم می توانند تا 30 مرداد ماه پاسخ نامه های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. وی گفت: علاقه مندان برای دریافت نسخه پی دی اف کتاب حکمت‌های رضوی و شرکت در مسابقه نهضت کتاب خوانی رضوی می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مراجعه و این کتاب را به صورت رایگان دریافت کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود