25 مرداد 1393
شماره خبر: 127460

110 مدرسه با مشارکت دانش آموزان البرزی بهسازی و مرمت می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

110 مدرسه با مشارکت دانش آموزان البرزی بهسازی و مرمت می شود


معاون آموزش و اشتغال سازمان بسیح سازندگی استان البرز از مرمت و بهسازی 110 مدرسه در تابستان امسال با مشارکت دو هزار دانش آموز در طرح هجرت سه خبر داد.
مهران یوسفی با اشاره به طرح اردوهای هجرت در استان البرز گفت: مرمت و زیباسازی مدارس در عرصه بهسازی هر ساله از فعالیت‌های برجسته طرح اردوهای هجرت 3 در تابستان است که امسال نیز مانند سالهای گذشته این طرح در سطح وسیعی در حال برگزاری است. وی افزود: تا پایان تابستان تعداد 110 مدرسه توسط دانش‌آموزان در طرح هجرت 3 بسیج سازندگی مرمت و زیباسازی خواهد شد که امیدورایم این طرح نیز مانند هر سال با موفقیت به پایان برسد. یوسفی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی با همکاری سازمان‌های آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و بسیج دانش‌آموزی با بهره‌گیری از مربیان و دانش‌آموزان داوطلب اقدام به مرمت و زیباسازی مدارس می‌کند، اظهار داشت: در این طرح نوجوانان و جوانان دانش‌آموز علاوه بر آشنایی با فرهنگ کارگروهی در محیطی سالم و با نشاط به کسب مهارت‌های لازم می پردازند.
توسعه برنامه های فرهنگی ویژه دانش آموزان در دستور کار اسنت
این مسئول افزود: اجرای طرح های هجرت موجب می شود دانش آموزان علاوه بر زیباسازی و بهسازی مکان آموزشی خود فرصت مناسبی برای کسب مهارت بیشتر که در آینده زمینه ساز موفقیت‌های آنان خواهد بود، پیدا کنند. یوسفی از برنامه‌های فرهنگی ویژه این دانش‌آموزان خبر داد و گفت: جهت اثربخشی بیشتر با ایجاد فضای فرهنگی مناسب و بهره‌گیری از روحانیون و طلبه‌های جوان که دوشادوش دانش‌آموزان کار می‌کنند موجبات ارتقای سطح معنوی شرکت کنندگان را فراهم کنند. وی افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در این طرح دو هزار دانش‌آموز داوطلب بوده که تعداد 110 مدرسه را تحت پوشش قرار خواهند داد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود