27 مرداد 1393
شماره خبر: 127592

ترکیب اعضای خانه مطبوعات البرز براساس اساسنامه جدید بازنگری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ترکیب اعضای خانه مطبوعات البرز براساس اساسنامه جدید بازنگری می‌شود


سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد البرز گفت: ترکیب اعضای خانه مطبوعات البرز براساس اساسنامه جدید بازنگری می‌شود و آن عده از اعضا که دارای شرایط عضویت هستند باقی می‌مانند.
محمد طاهری در مورد تغییرات در اساسنامه خانه‌های مطبوعات توسط وزارت ارشاد اظهار کرد: اساسنامه خانه مطبوعات با ابلاغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دچار تغییر شده است.
سرپرست معاونت مطبوعاتی ‌ارشاد البرز افزود: در اساسنامه جدید که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همه ادارات ابلاغ شده ‌ شرط عضویت در هیئت مدیره خانه مطبوعات برای داوطلبان داشتن حداقل مدرک کارشناسی است. طاهری در مورد ابلاغ این اساسنامه خاطر نشان کرد: این اساسنامه ابلاغ شده و نیمه دوم شهریور ماه هم مجمع عمومی و انتخابات در خانه مطبوعات برگزار می شودو بر اساس اساسنامه جدید فعالیت خانه مطبوعات از سرگرفته می شود. وی خاطرنشان کرد: قرار شده در ترکیب اعضای خانه مطبوعات البرز بر اساس اساسنامه جدید بازنگری شود و آن عده از اعضا که دارای شرایط عضویت هستند باقی می مانند و اعضایی که شرایط عضویت را ندارند به عنوان عضو افتخاری در خانه مطبوعات حضور داشته باشند.





منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود