18 آبان 1390
شماره خبر: 2440

آگهی دعوت به تشکیل اولین مجمع عمومی خانه مطبوعات استان البرز جهت برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

با توجه به تاسیس خانه مطبوعات استان البرز بدینوسیله از اصحاب محترم رسانه استان که به عضویت خانه مطبوعات درآمده اند دعوت می شود در اولین جلسه مجمع عمومی خانه مطبوعات استان البرزکه جهت برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان در مورخ یکشنبه22 آبان 1390ساعت 14 بعدازظهر در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود، شرکت نمایند.
* ترکیب اعضای هیات مدیره
اداره امور خانه طبق اساسنامه برعهده هیات مدیره ای مرکب از نه نفر عضو می باشد که اعضای اصلی و علی البدل آن برای مدت 3 سال با رای مخفی به شرح ذیل انتخاب می گردند:
1- دو نفر از مدیران مسئول یا سردبیران نشریات محلی با یک نفر عضو علی البدل
2- سه نفر از روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات و خبرگزاریهای استان با یک نفر عضو علی البدل
3- یک نفر از مسئولین سرپرستی های استانی نشریات سراسری با یک نفر عضو علی البدل
4- یک نفر سرپرستان خبرگزاریهای دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان با یک نفر عضو علی البدل
5- نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز
6- نماینده استانداری البرز
* تعداد بازرسان دو نفر می باشد با یک عضو علی البدل که برای مدت یکسال ونیم در مجمع عمومی توسط اعضای خانه مطبوعات انتخاب می شوند.
1- آندسته از اعضای خانه مطبوعات که امکان حضور در جلسه مجمع عمومی را ندارند می توانند حداکثر 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات وکالت خود را به یکی دیگر از اعضای خانه واگذار نمایند که در این صورت باید وکالتنامه کتبی خود را شخصا" به واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تحویل نمایند.در ضمن هر فرد تنها می تواند وکالت یک نفر را برعهده بگیرد.
2- ارائه کارت موقت عضویت در خانه مطبوعات استان هنگام مراجعه به جلسه مجمع عمومی الزامی است و افرادی که وکالتنامه دارند باید کارت موقت عضویت موکل خود را همراه داشته باشند.

هیأت مؤسس خانه مطبوعات استان البرز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود