2 شهریور 1393
شماره خبر: 127981

لوازم التحریر با تصاویر ایرانی نهادینه شدن فرهنگ در میان دانش آموزان را به دنبال دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

لوازم التحریر با تصاویر ایرانی نهادینه شدن فرهنگ در میان دانش آموزان را به دنبال دارد


معاون اداری و مالی حوزه هنری کشور با اشاره به ارائه محصولات فرهنگی و لوازم التحریر با تصاویر ایرانی، در کافه کتاب سما البرز اعلام کرد: ارائه محصولات فرهنگی و لوازم التحریر با تصاویر ایرانی باعث نهادینه کردن فرهنگ ایرانی - اسلامی در میان دانش آموزان می شود.
معاون اداری مالی و مدیر کل امور استانها و مجلس حوزه هنری کشور از حوزه هنری استان البرز و کافه کتاب سما و استودیوی تخصصی سوره بازدید کرد. رضا معینی بخش با بیان این مطلب اظهار داشت: فعالیت های هنرمندان استان البرز در حوزه هنری قابل ستایش و تقدیر است. وی با اشاره به ارائه محصولات فرهنگی و لوازم التحریر ایرانی اسلامی در کافه کتاب سما، گفت: ارائه محصولات فرهنگی و لوازم التحریر با تصاویر ایرانی باعث نهادینه کردن فرهنگ ایرانی - اسلامی در میان فرزندان این آب و خاک باشیم. این مسئول در ادامه از فضای پخش مستقیم ویژه برنامه رادیویی "هفت کنج" دیدن کرد تاکید کرد: زحمات تلاشگران و هنرمندان حوزه هنری استان البرز در پخش زنده این برنامه و فراهم نمودن محیط مناسب و فرهنگ ساز "کافه کتاب سما" قابل قدردانی است. یکی دیگر از برنامه های گنجانده شده در این بازدید حضور معاون اداری و مالی و مدیرکل استانها و مجلس حوزه هنری کشور، حضور در دفاتر هنری حوزه هنری البرز بود، این مسئولان از نزدیک با هنرمندان واحدهای مختلف هنری حوزه هنری به گفتگو و تبادل نظر در خصوص آخرین راهکارهای ترویج هنر ایرانی اسلامی پرداختند. بازدید از نگارخانه سوره حوزه هنری که به تازگی مورد بهسازی کیفی قرار گرفته و سینما هجرت با سابقه ای به وسعت نیم قرن از دیگر برنامه های این بازدید بود.
معینی بخش در بازدید از "استودیو صدای سوره" در جریان آخرین مراحل ساخت یکی از بهترین استودیوهای ضبط صدای استان البرز قرار گرفت و افزود: امیدواریم این استودیو بتواند گام مهمی در تولید آثار فاخر ایرانی اسلامی بردارد. در پایان بازدید جلسه ای در خصوص فعالیت های حوزه هنری استان البرز و تلاش در جهت رفع موانع احتمالی پیش رو با حضور عبد الحمید قره داغی رییس حوزه هنری استان البرز برگزار شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود