22 آبان 1391
شماره خبر: 14839

نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره در استان البرز راه اندازی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره در استان البرز راه اندازی می شود

سپیدار آنلاین: مدیر حوزه هنری استان البرز از راه اندازی نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره زیر پوشش این حوزه در این استان خبر داد.
عبدالحمید قره داغی افزود: مرکز جامع عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره با موضوع ارایه تمامی محصولات تولیدی حوزه هنری و دیگر مراکز با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارایه می شود. وی اظهار داشت: در این مرکز تمامی محصولات با رویکرد خانواده، انقلاب، دفاع مقدس و تمامی موضوعات مورد نیاز خانواده ها با تعریف ایرانی اسلامی عرضه می شود. قره داغی گفت: برنامه ریزیهای انجام شده برای راه اندازی این مرکز از اواخر سال گذشته آغاز شد که در نهایت مقرر شد این مرکز در جنب مصلای کرج واقع در بلوار امامزاده حسن در فضایی به مساحت 150 متر مربع دایر شود. این مسوول بیان داشت: این مرکز شامل بخش های مختلفی چون عرضه کتاب، عرضه فیلم های شاخص سینمای ایران، عرضه آلبوم های صوتر از موسیقی تا تواشیح و سخنرانی های مرتبط با این حوزه و هدایای ایرانی اسلامی شامل تابلوهای خط نوشته و اقلام هنری تولیدی هنرمندان استانی است. قره داغی، عرضه بازیهای رایانه ای استاندارد منطبق با مجوزهای وزارت ارشاد، بخش نرم افزارهای مرتبط ، عروسک های کارتون شکرستان، لوازم التحریر متناسب با خانواده ایرانی را از دیگر محصولات قابل ارایه در این مرکز برشمرد.
راه اندازی سایت مجازی عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره
مدیرحوزه هنری استان البرز گفت: فردا همزمان با راه اندازی این مرکز سایت مجازی عرضه محصولات فرهنگی هنری راه اندازی می شود تا تمامی کاربران بصورت آنلاین محصولات مورد نیاز خود را بصورت اینترنتی خریداری کنند. وی افزود: در سالهای اخیر در حوزه هنری محصولات فراوانی در خصوص مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب تولید شده ولی مرکز جامعی برای عرضه آنها وجود نداشته و ما تلاش بر این داریم تا این مرکز را بعنوان الگوی کشوری و برای دسترسی آسان خانواده ها به این محصولات راه اندازی کنیم. قره داغی ، اختصاص یک روز خاص برای بانوان و همچنین یک روز برای حضور نویسندگان در این مرکز و مراجعه علاقمندان به آنها به این مرکز را از جمله برنامه های در پیش روی مرکز سوره البرز برشمرد. وی گفت: امثال این مرکز باید در شهرهای دیگر استان نیز راه اندازی شود که این امر کمک مسوولان استانی و شهرستانی را می طلبد. گفتنی است نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره با حضور استاندار البرز و امام جمعه کرج و مسوولان کشوری و استانی حوزه هنری به بهره برداری می رسد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود