8 شهریور 1393
شماره خبر: 128301

بخشی از فضای آموزشی مسکن مهر البرز تامین می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بخشی از فضای آموزشی مسکن مهر البرز تامین می شود


مدیر کل آموزش و پرورش البرز از تامین بخشی از فضای آموزشی مورد نیاز مسکن مهر برای سال تحصیلی جدید در این استان خبر داد.
خسرو ساکی افزود: در شورای آموزش و پرورش البرز برای تامین فضای آموزشی مورد نیاز در مناطقی از استان که در آن مسکن مهر در حال اجراست تصمیم گیری شده است.
وی اظهار کرد: علاوه بر اقدامات قبلی، قرار است شرکت عمران شهر جدید هشتگرد یک مدرسه 24 کلاسه را تا قبل از شروع سال تحصیلی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.
وی همچنین تکمیل و آماده سازی یک مدرسه 10 کلاسه از سوی مجمع خیرین ساوجبلاغ را از دیگر اقدامات در حوزه مسکن مهر برشمرد. ساکی ادامه داد: درمسکن مهر شهرک ابریشم در شهرستان ساوجبلاغ نیز دو مدرسه تا 25 شهریور ماه جاری آماده تحویل به آموزش و پرورش می شود. وی بیان کرد : در سایر مناطق استان البرز که طرح مسکن مهر در آن ها درحال اجراست فضای آموزشی مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید تا 25 شهریورماه آماده سازی می شود. وی ادامه داد : مشکل فضای آموزشی در مسکن مهر با توجه به آماده سازی و واگذاری واحد های مسکونی در سال های آینده وجود دارد که تامین این فضاها نیازمند کمک خیرین و حمایت اداره کل توسعه و تجهیز مدارس استان البرز است.
استان البرز بیش از 431 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. در مجموع 113 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز در دست ساخت قرار گرفته که تاکنون حدود 50 هزار واحد آنها به مردم واگذار شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود