8 آذر 1391
شماره خبر: 15699

نیاز آموزشی شهر جدید هشتگرد تامین نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نیاز آموزشی شهر جدید هشتگرد تامین نشده است

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه به زودی 60 هزار نفر در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مستقر خواهند شد، از روند کند مدرسه سازی در این منطقه انتقاد کرد.
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار و اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. فرماندار ساوجبلاغ در این جلسه با اشاره به مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، گفت: به زودی 60 هزار نفر در مسکن مهر این شهر مستقر خواهند شد ولی نیاز آموزشی آن تامین نشده است. علی حدادی افزود: باید وزارت مسکن و نوسازی مدارس به این موضوع مهم توجه جدی کند در غیر این صورت نمی توانیم پاسخگوی نیاز شهروندان جدید به فضای آموزشی مورد نیاز باشیم.
20 درصد فضای آموزشی ساوجبلاغ تجاری سازی شد
وی همچنین از تصویب تجاری سازی 20 درصد از فضای آموزشی شهرستان خبر داد و گفت: این فضاها از موقعیت تجاری برخودار بوده اند. حدادی در این ارتباط تصریح کرد: شهرداری های پنج شهر این شهرستان لازم است همکاری خوبی در اجرای این مصوبه و تقویت منابع مالی مدارس داشته باشند.
مدارس البرز تا دو سال دیگر هوشمند می شوند
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز هم از اختصاص چهار میلیارد تومان برای هوشمند سازی مدارس استان خبر داد و گفت: یک و نیم میلیارد تومان از بودجه استان و دو و نیم میلیارد تومان از بودجه های وزارتخانه است که به زودی محقق خواهد شد. حلیمی افزود: با اختصاص بودجه کار هوشمند سازی مدارس استان کمتر از دوسال به پایان می رسد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود