17 مهر 1391
شماره خبر: 12855

آغاز به کار جشنواره فرهنگی یک هفته با کانون در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آغاز به کار جشنواره فرهنگی یک هفته با کانون در البرز

سپیدار آنلاین: به مناسبت روز جهانی کودک جشنواره فرهنگی یک هفته با کانون در کانون پرورش فکری استان البرز شروع به کار کرد.
جشنواره فرهنگی یک هفته با کانون به مناسبت روز جهانی کودک و با همت کانون پرورشی فکری استان البرز آغاز به کار کرد. اجرای برنامه هایی شامل مهارت شعر خواندن و تربیت تفکر و زبان، تربیت تماشا و جهان بینی و تربیت رفتار بین فردی کودک و نوجوان از جمله برنامه های این جشنواره خواهد بود. مخاطبان اصلی برنامه یک هفته با کانون علاوه بر کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال، اولیای تربیتی، مربیان و معلمان و مسئولان استان هستند. درحاشیه این جشنواره یک نمایشگاه با غرفه های معرفی فعالیت های اسلامی، کتاب، معرفی شخصیت، کارگاه های ادبی و شعر خوانی، بازی و سرگرمی ، نقاشی ، سفال، خوشنویسی، کاردستی، نجوم، قصه گویی و نمایش خلاق و گریم فعال شده است.
نمایش عروسکی با عنوان جینقیلی و فینقیلی از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره است.
برگزاری ویژه برنامه روز جهانی کودک در کرج
مسئول اجرایی جشنواره یک هفته با کانون از برگزاری ویژه برنامه روز جهانی کودک در مجتمع فرهنگی هنری شهید پناهی کانون واقع در خیابان شهید صدوقی، با حضور هزار و 500 دانش آموز از مدارس سطح شهر کرج، با برنامه های متنوع و شاد خبر داد. میترا فرهادیان اظهار داشت: کارگروه شعر خوانی استان البرز نیز در روز پنجشنبه 20 مهر، دستاوردهای خود را به نمایش خواهد گذاشت. برگزاری نشستی با اعضای نوجوان ودعوت ازنمایندگان معاونت فرهنگی کشور و اساتید برجسته ی ادبیات استان همراه با برنامه های مسابقه مشاعره و شعرخوانی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود که فرهادیان به آنها اشاره کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود