18 مهر 1391
شماره خبر: 12948

جشنواره توانمندی های فرهنگی،هنری و اجتماعی استان البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

جشنواره توانمندی های فرهنگی،هنری و اجتماعی استان البرز برگزار می شود

سپیدار آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری نخستین جشنواره توانمندی های فرهنگی، هنری و اجتماعی استان خبر داد و در گفتگویی به تشریح دستاوردهای این جشنواره پرداخت.
مجتبی ابراهیمی درتشریح روند نخستین جشنواره توانمندی های استان البرز اظهار داشت: اولین جشنواره معرفی توانمندی های فرهنگی، هنری، اجتماعی استان البرز دارای سه بخش اصلی نمایشگاهی است و در هر بخش توانمندی های استان در قالب یک موضوع عرضه می شود. وی ادامه داد: معرفی توانمندی های فرهنگی، هنری، اجتماعی توسط بخش دولتی،صنایع دستی و فرش، گردشگری و مراکز تعطیلات و سرگرمی، ورزش وجوانان، چاپ، نشر و تبلیغات، فرهنگ و آموزش در شش غرفه اصلی به نمایش گذاشته خواهد شد. ابراهیمی گفت: در بخش دوم این جشنواره نیز چهار همایش با عنوان های " کودک و نوجوان" با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان " مهارت های زندگی" توسط اداره کل بهزیستی استان " کرسی های آزاد اندیشی" از سوی بسیج دانشجویی با محوریت مسائل فرهنگی واجتماعی روز نظیر عفاف و حجاب و... در کنار جشن تقدیر از برگزیدگان فرهنگی و..برگزار می شود. وی افزود: در بخش سوم این جشنواره که تحت عنوان بخش ویژه نامگذاری شده است مشاوره رایگان در زمینه های مختلف انتظامی، حقوقی، مذهبی، روانشناسی و خانواده ، شغلی، تعاون و تحصیلی نیز ارائه می شود.
ملاقات مردمی مسئولان استان در جشنواره توانمندی های فرهنگی
ابراهیمی گفت: یکی از بخش های این جشنواره به ملاقات مردمی مسئولان استانی اختصاص دارد که با حضور یکی از مسئولان در هر دستگاه و پاسخگویی به سئوالات مردمی همراه خواهد بود. وی عنوان کرد: بخش مطبوعات و خبرگزاری ها، معرفی دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد، محفل انس با قرآن، ایجاد خیابان شهدا و هنر نیز از جمله بخش های ویژه این جشنواره محسوب می شود. گفتنی است نخستین جشنواره توانمندی های فرهنگی، هنری، اجتماعی استان البرز از 26 لغایت 30 مهر ماه در محل مجموعه گلستان گلشهر واقع در میدان امام خمینی دایر خواهد بود.



منبع: رصدنیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود