19 مهر 1391
شماره خبر: 12993

نخستین جشنواره توانمندی‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نخستین جشنواره توانمندی‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار آنلاین: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری نخستین جشنواره توانمندی‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی استان البرز خبر داد.
مجتبی ابراهیمی اظهار داشت: اولین جشنواره معرفی توانمندی‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی استان البرز دارای سه بخش اصلی نمایشگاهی است و در هر بخش توانمندی‌های استان در قالب یک موضوع عرضه می‌شود. وی ادامه داد: معرفی توانمندی‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی توسط بخش دولتی، صنایع دستی و فرش، گردشگری و مراکز تعطیلات و سرگرمی، ورزش و جوانان، چاپ، نشر و تبلیغات، فرهنگ و آموزش در شش غرفه اصلی به نمایش گذاشته خواهد شد. ابراهیمی گفت: در بخش دوم این جشنواره نیز چهار همایش با عنوان‌های کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مهارت‌های زندگی توسط اداره کل بهزیستی استان، کرسی‌های آزاد اندیشی از سوی بسیج دانشجویی با محوریت مسائل فرهنگی و اجتماعی روز نظیر عفاف و حجاب و... در کنار جشن تقدیر از برگزیدگان فرهنگی و... برگزار می‌شود. این مسئول ادامه داد: در بخش سوم این جشنواره که تحت عنوان بخش ویژه نام‌گذاری شده است مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف انتظامی، حقوقی، مذهبی، روانشناسی و خانواده، شغلی، تعاون و تحصیلی نیز ارائه می‌شود.
ملاقات مردمی مسئولان استان در جشنواره توانمندی‌های فرهنگی
ابراهیمی گفت: یکی از بخش‌های این جشنواره به ملاقات مردمی مسئولان استانی اختصاص دارد که با حضور یکی از مسئولان در هر دستگاه و پاسخگویی به سئوالات مردمی همراه خواهد بود. وی عنوان کرد: بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها، معرفی دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، محفل انس با قرآن، ایجاد خیابان شهدا و هنر نیز از جمله بخش‌های ویژه این جشنواره محسوب می‌شود. نخستین جشنواره توانمندی‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی استان البرز از 26 تا 30 مهرماه در محل مجموعه گلستان گلشهر واقع در میدان امام خمینی دایر خواهد بود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود