18 مهر 1391
شماره خبر: 12967

گردهمایی استادان بسیجی دانشگاه‌های استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

گردهمایی استادان بسیجی دانشگاه‌های استان البرز برگزار شد

سپیدار آنلاین: مراسم گردهمایی استادان بسیجی دانشگاه های استان البرز با حضور رامین حاجی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد.
گردهمایی بزرگ استادان بسیجی دانشگاه های استان البرز با حضور دکتر رامین حاجی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرج، حجت الاسلام و فرید مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد کرج، حجت الاسلام محمدی تبار معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، حجت الاسلام والمسلمین رسولی نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه امام هادی(ع)، دکتر رحیم پور مسئول بسیج استادان استان البرز، دکتر فاطمه حجازی زاده رئیس دانشگاه خوارزمی کرج و جمع کثیری از مسئولان و استادان این واحد دانشگاهی برگزار شد.
برخورد قاطع با هتک حرمت ها نیازمند هوشیاری همه آحاد جامعه
در این مراسم حاجی خانی اظهار امیدواری کرد: در سالی که با نام گذاری مقام معظم رهبری آغاز شد و با اشاره به شرایط ویژه اقتصاد مقاومتی و نیز با تاکید بر هوشیاری بیش از پیش مسئولان و استادان دانشگاه ها بتوانیم با موضع گیری مناسب و قاطع در برابر هتک حرم بی شرمانه صهیونیسم جهانی به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) راهگشای مناسبی برای استادان بسیجی و به تبع آن دانشجویان و نسل جوان باشیم. وی برخورد قاطع در برابر هتک حرمت ها را نیازمند هوشیاری و آگاهی همه آحاد جامعه به ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه برشمرد.
توانستن جوهر وجودی ایرانیان است که دفاع مقدس آن را ثابت کرد
حجت الاسلام فرید مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد کرج نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار داشت: هرچه موفقیت تاکنون نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است به برکت بهره گیری از رهنمودهای حضرت امام(ره) بوده است. وی تصریح کرد: جنگ جوهر ملت ایران را که همان توانستن بود نشان داد.
وی با یادآوری سخنان معنوی امام(ره) افزود: امروزهمان جوهره ملت ایران به اتکای اسلام و حقانیت آن است که مانع ورود دولت هایی مثل آمریکا به عرصه جنگ مستقیم با ایران شده است چرا که ملت ما نشان داد که هراسی از جنگ ندارد. وی تاکید کرد: جامعه ما بعد از انقلاب اسلامی یک جامعه زنده و پویاست و به همین دلیل است دشمنان یارای مقاومت در برابر ما را ندارند.
امروز دشمن با تمام قوا به میدان آمده و وقاحت را به حد اعلا رسانده است
دکتر رحیم پور مسئول بسیج استادان استان البرز نیز با ایراد سخنانی اهمیت همه جانبه استادان بسیجی در تمامی صحنه های علمی، فرهنگی و سیاسی جامعه را خاطر نشان کرد. وی در سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن با توام قوا و نیرو به میدان آمده است و وقاحت را به حد اعلای خود رسانده است گفت: دشمنان اسلامی وقاحت را تا جایی رسانده اند که حتی از توهین و هتک حرمت از پاک ترین موجود کائنات که همانا حضرت رسول اکرم(ص) است نیز ابایی ندارد و این تنها می‌تواند یک دلیل داشته باشد که آن عصبانیت و عجز دشمن از گسترش بیداری و گرایش مردم در تمام نقاط جهان به اسلام است. وی افزود: وظیفه روشنگری و ایجاد آگاهی در بین نسل جوان بسیار سنگین است و یکی از وظایف استادان بسیجی است.
رابطه استاد و دانشجو در بسیاری از سطوح ناقص است
مسئول بسیج اساتید استان البرز همچنین به بیان و تشریح روابط بین استاد و دانشجو پرداخت وگفت: متاسفانه این روابط دربسیاری از سطوح ناقص است یا نیاز به اصلاح دارد که این نیز بدون تردید از وظایف استادان بسیجی است و اهمیت آن به قدری است که جزو تکالیف استادان است و البته به ایجاد دانشگاه های اسلامی منتهی می شود. دکتر رحیمی به برنامه های بسیج اساتید اشاره کرد و ایجاد حلقه های علمی و پژوهشی را یکی از این برنامه ها دانست که در راستای دستیابی به دانشگاه‌های اسلامی حرکت خواهد کرد.
شبکه های ماهواره ای تکه های پازل تهاجم فرهنگی علیه ایران
در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالهی از اساتید بسیجی نیز طی سخنان بسیار مشروحی با پخش کلیپ، فیلم وتصاویر مختلف به تشریح اهداف بسیار جهت دار دشمنان در پی ریزی تهاجم فرهنگی و دور ساختن جوانان و خانواده های مسلمان ایرانی از مسیر اسلام و احادیث پرداخت. وی با معرفی شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان یکی از تکه های پازل تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران گفت: یکی از اهداف دشمنان از پخش فیلم ها و سریال های گوناگون فارسی زبان از طریق شبکه های ماهواره ای از بین بردن حجب و حیا در بین جوانان است که این منتهی به بی ایمانی می شود و این دقیقا در خلاف حدیث امام صادق(ع) است که "ایمان ندارد کسی که حیا ندارد" حرکت می کند. عبدالهی همچنین در سخنان خود به ماشین تبلیغات دشمنان در خصوص حجاب پرداخت و گفت: تمامی این تبلیغات زمینه ساز بی اعتقادی جوان به مقوله حجاب و پوشش خواهد بود و بر وظیفه و اهمیت نقش و جایگاه استادان بویژه استادان بسیجی در دانشگاه ها به عنوان یک اهرم کلیدی جامعه تاکید کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود