5 مهر 1393
شماره خبر: 130037

پیش ثبت نام بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پیش ثبت نام بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات آغاز شد


سرپرست معاونت فرهنگی،مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز گفت: شرکت در نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای نمایش توانمندی های رسانه ها و پایگاه های خبری استان است.
محمد طاهری با اعلام این خبر گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی از 18 الی 24 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های تهران برگزار می شود. وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش ثبت نام شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی را آغاز کرده است .
وی ادامه داد: بر این اساس پایگاه های خبری مجوز دار و رسانه های محلی استان می توانند با مراجعه بهpressexpo.ir نسبت به ثبت نام جهت اخذ غرفه دراین نمایشگاه اقدام کنند . وی اظهار کرد: با توجه به این شرکت نشریات و پایگاه های خبری سراسری تنها نشریات محلی و پایگاه های خبری محلی استان امکان اخذ غرفه دراین نمایشگاه را دارند .
طاهری گفت: شرکت در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های فعالان مطبوعاتی استان است و زمینه تعامل بیشتر رسانه های محلی را با رسانه های سراسری ایجاد می کند . این مسوول ابراز کرد: ثبت نام قطعی این نمایشگاه از اواسط مهر کاه آغاز می شود و تنها رسانه هایی می توانند در این نمایشگاه غرفه داشته باشند که ثبت نام نهایی آنها به پایان رسیده باشد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود