20 مهر 1391
شماره خبر: 13068

دانش‌آموزان کرجی با روش های مقابله با فرقه‌های ضددین آشنا می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 دانش‌آموزان کرجی با روش های مقابله با فرقه‌های ضددین آشنا می‌شوند

سپیدار آنلاین: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج از برگزاری کلاس های آموزش مقابله با فرقه های ضد دین برای دانش آموزان این ناحیه خبر داد.
فرشته فهمیده با اعلام اینکه در سند تحول بنیادین به عدالت محوری و مباحث مهدویت بصورت ویژه پرداخته شده است، گفت: برای مقابله با هجمه های دشمن و تهاجم فرهنگی، کانون آل یاسین را در این ناحیه کانون اصلی مهدویت قرار داده ایم. وی شعار پرورشی سال تحصیلی جاری را تربیت نسل منتظر خواند و اظهار داشت: در این کانون کلاسهای آشنایی با شیطان پرستی، آشنایی با فرقه های ضد دین، مباحث پیرامون مهدویت، آشنایی با امام زمان (عج) و نحوه مقابله دانش آموزان با فرقه های ضد دین برگزار می شود. مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج ادامه داد: امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو کرج با برگزاری همایش ها، توزیع کتب آشنایی با عفاف و حجاب و بکارگیری مدرسان متخصص در زمینه های دینی سعی در ایجاد فضای مقابله ای با هجمه های دشمن دارد.
اثر بخشی آموزشی و آموزش اثر بخش شعار آموزشی سال تحصیلی جدید
این مسول بیان داشت: سند تحول بنیادین قانون اساسی آموزش و پرورش محسوب می شود و برنامه ریزی ما برای حوزه آموزشی در طی یک سال بر اساس مفاد این سند تنظیم شده است. فهمیده افزود: خوشبختانه در ابتدای سال تحصیلی برای ساماندهی و استقرار نظام 6.3.3 پایه ششم ابتدایی در راستای اهداف آموزشی با هیچ مشکلی مواجه نبوده ایم.





منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود