1 آذر 1393
شماره خبر: 132167

بسیج یعنی فرهنگ و الگوی ایثار و ازخودگذشتگی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بسیج یعنی فرهنگ و الگوی ایثار و ازخودگذشتگی


ناصر شفیعی با تبریک ایام هفته بسیج، از این قشر به عنوان الگوی فرهنگی ایثار و فداکاری یاد کرد و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را زنده نگاه داشتند.
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در حاشیه افتتاحیه کتابخانه روستایی به مفهوم بسیج و ارتباط آن با ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: هر کجا اندیشه بسیجی را بکار گرفتیم نتیجه گرفتیم! در ساخت کتابخانه احمدآباد با روحیه جهادی وارد شدیم و با همین اندیشه بسیجی توانستیم تجهیز و راه اندازی کنیم. وی در آستانه هفته بسیج در خصوص اهمیت بسیج و توسعه اندیشه های بسیج گفت: وقتی به یاد شهدایی که مخلصانه در مسیر دفاع از انقلاب قدم برداشتند و جان پاک خود را نثار انقلاب کردند میافتم ، بی اختیار به روح مطهرشان دورود می فرستم و خود را در برابر آنان مدیون و بدهکار می دانم . ناصر شفیعی در ادامه گفت: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روحیه بسیجی در آحاد ملت، مخصوصا جوانان پرشور و مدافعان عاشق حریم ارزشها است.... همان طورکه امام‌ و پیشوای راحل عظیم الشان ما فرمودند، من هم آرزو می کنم و از خدا می‌خواهم که با بسیجیان محشور باشم. بسیج یک افتخار و یک ارزش است. سعی کنیم با گسترش عدالت این روحیه بسیجی را برای کشوروانقلاب و اسلام حفظ کنیم.
وی در ادامه از برگزاری برنامه های مختلف پایگاه بسیج کارمندان شهید آوینی این اداره کل در سطح استان در این هفته خبر داد و گفت: معرفی کتابهای دفاع مقدس ، برگزاری نمایشگاه های کتاب در سطح کتابخانه ها و نشست بصیرت از جمله این برنامه ها است . گفتنی است هر کتابخانه در سطح استان دارای یک بخش ویژه دفاع مقدس است که دارای 400 نسخه کتاب با این موضوع بوده ودر سطح استان بیش از 10 هزار جلد کتاب در بخش های دفاع مقدس وجود دارد که این بخش ها با تفاهم نامه ای که با حفظ و آثار ارزشهای دفاع مقدس منعقد شده تشکیل و مخاطبین خاص و طرفداران جدی خود را در کتابخانه ها دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود