24 مهر 1391
شماره خبر: 13314

دیدار صمیمی استاندار البرز با اصحاب رسانه

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دیدار صمیمی استاندار البرز با اصحاب رسانه

سپیدار آنلاین: دیدار صمیمی اصغر عربیان، استاندار البرز با اصحاب رسانه استان برگزار شد.
دیدار صمیمی اصغر عربیان استاندار البرز با مدیران مسئول، سرپرستان و دفاتر نمایندگی و خبرنگاران استان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد. این دیدار صمیمی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد که استاندار البرز علت تاخیر را تاخیر خبرنگاران اعلام کرد و افزود: بنده بسیار مقید هستم که به قول غربی ها آن تایم در جلسات حضور داشته باشم. اصغر عربیان تصریح کرد: برخی از دوستان رسانه ای با تاخیر تشریف آوردند و بنده از ده دقیقه به 9 منتظر جواب بودم تا همه دوستان حضور داشته باشند. استاندار البرز در ابتدا سخنرانی خود تاکید کرد که این دیدار صمیمی است و نشست خبری نیست و هدف اصلی از دیدار آشنایی با اصحاب رسانه است. عربیان در ادامه در خصوص نقش رسانه، اهمیت و جایگاه آن سخن گفت.
مدیران و مسئولان هنوز جایگاه اصحاب رسانه را درک نکرده اند
رئیس خبرگزاری ایرنا در این جلسه گفت: مدیران و مسئولان هنوز جایگاه اصحاب رسانه را درک نکرده اند. محمد جواد دهقانی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری سختی و ظرافت خاص خود را دارد، افزود: گرامیداشت روز خبرنگار نباید به روز خبرنگار معطوف شود. وی تصریح کرد: تاکنون هرگز کوتاهی از رسانه ها ندیده ام و مدیران و مسئولان هنوز جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه را نمی دادند. وعده مسئولان و عملی نشدن آن، نادیده گرفتن جایگاه خبرنگاران، بی احترامی به اصحاب رسانه و... از سوی اصحاب رسانه استان البرز در این دیدار مطرح شد.
برگزاری روز خبرنگار و سخنرانی نکردن هیچ یک از خبرنگاران در این مراسم و اظهار بی اطلاعی استاندار البرز از آن نیز در این دیدار صمیمی مطرح شد.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود