17 آذر 1393
شماره خبر: 133267

نماز مهمترین اصل تعالی فرهنگی جامعه است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نماز مهمترین اصل تعالی فرهنگی جامعه است


مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز از نماز به عنوان مهمترین اصل برای تعالی فرهنگی جامعه یاد کرد و افزود: برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه باید برنامه ریزی های مدونی شود.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به اینکه نماز مهمترین اصل برای تعالی فرهنگی جامعه است، عنوان کرد: حرکت امام حسین (ع) بیانگر جایگاه نماز در تعالی فرهنگی جامعه است، امام (ع) با این کار خود درس انس با نماز در تمامی احوالات و موقعیت ها را به آزادمردان عالم دادند.
حمایت از مسلمانان آزاده جهان سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است
وی که عضو کارگروه تخصصی استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز است، با اشاره به همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با ستاد اقامه نماز افزود: با هدف ترویج فرهنگ نماز در راستای زمینه سازی فراخوان مقاله بیست و سومین اجلاس سراسری نماز تاکنون فعالیت های از قبیل تشکیل کارگروه استانی با حضور کلیه اعضاء، توزیع حدود یک هزار پوستر تبلیغاتی فراخوان مقاله، مکاتبه با کلیه ادارات و مراکز آموزشی در خصوص فراخوان مقاله، ابلاغ محورها و موضوعات فراخوان مقاله ویژه استان البرز به کلیه دستگاه های علمی و آموزشی، هماهنگی با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه جهت طرح موضوع در خطبه های نماز جمعه سراسر استان، هماهنگی جهت تشویق و ترغیب پژوهشگران، اساتید حوزه و دانشگاه جهت ارائه مقاله وابلاغ موضوع به روحانیون مستقر و هماهنگی با شبکه تلوزیونی استان جهت تبلیغات استانی فراخوان مقاله انجام گرفته است. مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در ادامه خاطرنشان کرد: امید است از استان البرز مقالات ارزشمندی در این خصوص به دبیرخانه مربوطه ارسال شود. وی در ادامه این گفتگو حمایت از مسلمانان آزاده جهان را سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و اضافه کرد: در حال حاضر تنها کشوری که مدافع واقعی شیعیان در دنیا قلمداد می‌شود، جمهوری اسلامی ایران است که با سیاست راهبردی خود نه تنها مدافع شیعیان جهان است بلکه مسلمانان دیگر را نیز حمایت می‌کند که از نمونه های بارز آن می توان حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نام برد.
موشک های جمهوری اسلامی ایران قلب استکبار را نشانه رفته است
مسعودی اذعان داشت: امروز ترس دشمن از هسته ای شدن ایران اسلامی نیست بلکه بیشترین ترس دشمن از این است که ایران اسلامی حامی مستضعفین عالم مخصوصا شیعیان جهان است. این مسئول یادآور شد: امروز حزب الله لبنان به عنوان یک نیروی توانمند توانسته است که با حمایت های همه جانبه جمهورای اسلامی ایران رژیم غاصب صهیونیزم را به چالش بکشاند. وی اظهار داشت: امروز موشک های جمهوری اسلامی ایران قلب استکبار را نشانه رفته است به طوری که خود آنها به قدرت جمهوری اسلامی ایران در برقرای امنیت در منطقه اذعان کرده اند. مسعودی در پایان این گفتگو اضافه کرد: مردم و مسئولان گوش به فرمان مقام معظم رهبری مد ظله العالی هستند و در تمامی زمینه ها از رهبر و دولت حمایت خواهند کرد و این برای همیشه خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود