25 مهر 1391
شماره خبر: 13327

برگزاری مراسم کشوری گرامیداشت شهید فهمیده طی روزهای آینده

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری مراسم کشوری گرامیداشت شهید فهمیده طی روزهای آینده

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز اعلام کرد:‌ امسال مراسم گرامیداشت شهید حسین فهمیده به صورت کشوری برگزار می‌شود و از سال آینده مراسم فوق را به صورت بین‌المللی برگزار خواهیم کرد.
ناصر رجبی اظهار داشت: استان البرز طی سال‌های مبارزات انقلابی و دفاع مقدس هزاران شهید بزرگوار و جانباز سرافراز را تقدیم اسلام و انقلاب کرده که امروز مردم استان از برکت خانواده‌های معظم و معزز آنها بهره‌مند هستند. وی افزود: یکی از این شهدای بزرگوار، شهید حسین فهمیده است که بنیانگذار کبیر انقلاب از وی به عنوان رهبر 13 ساله انقلاب و خود یاد فرمودند. معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت حفظ و حراست از یاد و آرمان‌های شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب تصریح کرد: برای تحقق منویات معظم له در این زمینه که نیاز اصلی و لازم امروز به ویژه برای نسل جوان است، طی سال‌های اخیر در روز سیزدهم آبان مراسم‌هایی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده در کرج برگزار شده است. رجبی بیان داشت: این مراسم در سال جاری به صورت کشوری برگزار می‌شود و تلاش کردیم تا با اجرای برنامه‌های متنوع آرمان اصلی شهید فهمیده را به نسل جوان منتقل کنیم.
دعوت از خانواده‌های معظم شهدای نوجوان
وی افزود: در این مراسم که با همکاری استانداری‌های سراسر کشور و نهادهای مرتبط با دفاع مقدس در استان‌ها برگزار می‌شود، از خانواده‌های معظم و معززی که شهدایی زیر 15 سال تقدیم انقلاب کرد‌ه‌اند دعوت به عمل آمده است. معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز متذکر شد: البته از امسال برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌ایم که مراسم گرامیداشت شهید حسین فهمیده به صورت بین‌المللی برگزار شود. رجبی اذعان داشت: با اوج گیری قیام اسلامی در کشورهای مسلمان طی سال‌های اخیر شاهد بودیم که نوجوانان بسیاری با الگوبرداری از ایثار شهید حسین فهمیده به مبارزه با استکبار و استعمار رفتند و جان خود را در این راه تقدیم اسلام کردند. وی در پایان گفت: بنابراین در مراسم‌ سال‌های آینده ضمن تشریح آرمان‌های حسین فهمیده، این شهدا را هم به جهانیان معرفی خواهیم کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود