17 مهر 1391
شماره خبر: 12853

برگزاری آیین گرامیداشت شهید فهمیده به صورت بین‌المللی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری آیین گرامیداشت شهید فهمیده به صورت بین‌المللی

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز به برگزاری آیین گرامیداشت شهید محمدحسین فهمیده به صورت بین‌المللی تأکید کرد.
ناصر رجبی در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان اظهار داشت: شهید فهمیده الگویی بسیار بزرگ برای نوجوانان امروز به شمار می‌رود لذا باید تدابیر لازم را برای برگزاری بزرگداشت این دانش‌آموز شهید را به صورت بین‌المللی اتخاذ کنیم. وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان بسیاری با حضور در جبهه‌ها به جنگ با دشمن رفته و جان خود را فدا کردند. رجبی افزود: شهید فهمیده نوجوان 13 ساله‌ای بود که با رشادت و شجاعت در برابر تانک دشمن ایستاد و با برای دفاع از سرزمین خود جان خود را فدا کرد. معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: شهید محمدحسین فهمیده امروز الگویی بسیار بزرگ برای دانش‌آموزان محسوب می‌شود و نسل امروز به ویژه دانش‌آموزان موظف هستند تا علاوه بر حفظ آرمان‌های این شهید بزرگوار ادامه‌دهنده راه وی باشند. رجبی با بیان اینکه نباید نسل امروز را از آرمان‌ها و اهداف شهدا دور نگه داریم، گفت: بیان خاطرات و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای حفظ آرمان‌های شهدا انجام داد. وی برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور رزمندگان و فرماندهان جنگ را از مهم‌ترین اقداماتی دانست که می‌توان برای تحقق اهداف انجام داد.
برگزاری یادواره شهید فهمیده به صورت کشوری
معاون سیاسی استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری یادواره شهید فهمیده به صورت کشوری در سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا از تمام خانواده‌هایی که شهید زیر 15 سال تقدیم انقلاب کرده‌اند دعوت به عمل خواهد آمد تا در این مراسم حضور به هم رسانند. رجبی خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده از سال آینده این مراسم در سطح ملی برگزار خواهد شد. وی در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدام موهن و شوم استکبار جهانی نسبت به توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) اظهار داشت: در این راستا مردم شریف استان البرز روز چهارشنبه 19 مهر ماه ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت چهار راه امام خمینی (ره) حاضر شده و با تجمع و تظاهرات اعتراض خود را مبنی بر انتشار فیلم موهن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اعلام می‌کنند. رجبی در پایان از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان البرز دعوت کرد تا در این اعتراض و راهپیمایی شرکت کنند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود