9 دی 1393
شماره خبر: 134556

نه دی تجلی هویت انقلابی مردم بود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نه دی تجلی هویت انقلابی مردم بود


عضو هییت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه بزرگ نه دی گفت : نه دی تجلی یک حماسه بزرگ انقلابی مردم بود.
عضو هییت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه بزرگ نه دی گفت : نه دی تجلی حماسه ای بزرگ بود که برای همیشه بر تارک تاریخ خواهد درخشید. داود اسدی در ادامه افزود: این حماسه بزرگ مشتی گره خورده بر پیشانی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب عزیز بود که با هزینه های میلیاردی در صدد تحرکی نامبارک بود که با حضور عالمانه و آگانه و توام با بصیرت مردم در حماسه بزرگ نه دی از هم پاشید و تداوم و استمرار بیعت دوباره با اسلام ، دیانت و رهبری را رقم زد.
وی در ادامه گفت: این حرکت عظیم که به تعبیر مقام عظمای ولایت که فرمودند" من در تمام این مدت، دست قدرت الهى را در پشت این قضایا دیدم " ایستادگی بی نظیر مردم مومن در دفاع از آرمانهای اسلامی و انقلابی خود در توجه خاص حضرت باریتعالی به ملت شریف ایران اسلامی رقم خورد که به مصداق یدالله مع الجماعه ایستادگی کردند. وی با اشاره با ماندگاری این حرکت عظیم و خروشان مردمی گفت: این حرکت توام با بصریت و آگاهی مردم که با هنر تشخیص و ریزبینی خود در جامعه ای بالنده و پر شور و شعور چون ایران اسلامی باقی خواهد ماند و الگویی خواهد بود برای ملت های مسلمانی که به استقلال ، دیانت و آزادگی خود می اندیشند . در آن موقع بحرانی ، اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و حضور مومنانه و توام با بصیرت و صبر انقلابی مردم نبود می‌توانست جمهوری اسلامی ایران را با خطرات جبران‌ناپذیری مواجه سازد . عضو هییت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز با اشاره به مسئولیت خطیر رسانه ها و فعالان رسانه ای در تبیین این حماسه سترگ گفت: رسانه ها در تبیین وجوه مختلف این حماسه ماندگار تلاش کنند که حماسه نه دی به اندازه و شکوه انقلاب اسلامی عظمت و ماندگاری خواهد داشت .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود