27 مهر 1391
شماره خبر: 13465

اعلام آمادگی همکاری وزارت کار در حوزه کارآفرینی با رادیو البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اعلام آمادگی همکاری وزارت کار در حوزه کارآفرینی با رادیو البرز

سپیدار آنلاین: مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای همکاری با رادیو البرز در زمینه های کار افرینی، اشتغال، تولید علم و آگاهی بخشی به مخاطبان اعلام آمادگی کرد.
در دیدار مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با مدیر کل رادیو البرز، ابراهیمی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از حضور در شبکه رادیویی البرزگفت: این وزارت خانه برای همکاری با رادیو در زمینه های کار افرینی، اشتغال، تولید علم و آگاهی بخشی به مخاطبان آمادگی دارد. وی با اشاره به وجود کتابخانه ی جامع و غنی سازمان تصریح کرد:برنامه سازان رادیو می توانند در صورت نیاز و تمایل از این منابع بهره برداری کنند.
راه اندازی بانک اطلاعاتی ویژه کارگران، کارفرمایان و کارآفرینان نمونه البرز
این مقام مسئول همچنین از راه اندازی بانک اطلاعاتی ویژه کارگران، کارفرمایان و کارافرینان نمونه استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: بهره برداری از این سامانه بتواند در مسیر رشد، پیشرفت و ارتقا کار وسازندگی موثر باشد. مدیر کل رادیو البرز نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های این رادیو در زمینه های کارآفرینی و مهارت اظهار داشت: توانمندی ها و تجربه های بسیار خوبی برای راه اندازی شبکه ی سراسری و فعالیت در عرصه ی اطلاع رسانی علمی در این شبکه وجود دارد. علی سیفی همچنین از تشکیل 4 گروه تخصصی دانش و زندگی، دانش کسب و کار، دانش و فرهنگ و دانش و آموزش در رادیو البرز خبر داد و بیان کرد: با وجود نیروهای متخصص و توانمند و پتانسیل های موجود در رادیو البرز ظرفیت های تبدیل این شبکه به شبکه سراسری را دارد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود