27 مهر 1391
شماره خبر: 13481

مهدی تعجبی از سرمایه‌های انقلابی کشور است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مهدی تعجبی از سرمایه‌های انقلابی کشور است

سپیدار آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج وجود مهدی تعجبی "آواره همدانی" را از جمله سرمایه های دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در راستای معرفی این چهره های استانی رسانه ها نقش بی بدیلی خواهند داشت.
داوود وحیدی درحاشیه بزرگداشت آواره همدانی در خصوص ویژگی های " آواره همدانی" به فعالیت های این شاعر بعد و قبل از انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مهدی تعجبی از جمله افردی بود که مدت 30 سال آشنایی با وی شاهد تلاش های بی دریغش در خدمت به انقلاب بوده ام. وی اخلاص آواره همدانی را مهمترین شاخصه اخلاقی این شاعر دانست و افزود: اگر امروز شاهد حضور مشتاقان بیشماری در مراسم بزرگداشت این شاعر هستیم چیزی جز اخلاص و صداقت در گفتار و رفتار وی موجبات این امر را فراهم نساخته است. وحیدی وجود روحیه انقلابی و بی توقع مهدی تعجبی را از دیگر ویژگی های اخلاقی این شاعر برشمرد و ادامه داد: با وجود تبحر این شاعر در سرودن اشعار مرتبط با اهل بیت ایشان هنوز هم معتقدند که اشعاری که در این حوزه سروده می شود باید توسط روحانیون اهل فن مورد تایید قرار گیرد.
انعکاس بزرگداشت ها از سوی رسانه ها
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج بر ضرورت انعکاس و بازتاب بزرگداشت این شاعر تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه در راستای انجام رسالت حرفه ای خود باید پوشش مطلوبی از چنین بزرگداشت هایی در سطح استان داشته باشند تا مفاخر و مشاهیر استان البرز نیز در تلاش بیشتر ترغیب و تشویق شوند. وی برگزاری بزرگداشت آواره همدانی را از جمله مصوبات شورای فرهنگ عمومی فردیس برشمرد و افزود: طی جلساتی که در شورای فرهنگ عمومی برگزارشد طی 6 ماه گذشته با فراهم سازی مقدمات کار در صدد برگزاری بزرگداشتی برای این شاعر برآمدیم که خوشبختانه نیز با استقبال قابل توجهی از مداحان ، شعرا و دوستداران اهل بیت همراه بود. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با همکاری شورای شهر، ستاد اقامه نماز، سپاه امام رضا(ع) و... این بزرگداشت را در کرج برگزار کرده بودند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود