24 دی 1393
شماره خبر: 135617

آغازجشنواره های شهرستانی خیرین مدرسه ساز استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آغازجشنواره های شهرستانی خیرین مدرسه ساز استان البرز


همزمان باگردهمایی هیئت امناءو اعضاء هیئت مدیره مجامع خیرین مدرسه ساز استان البرز در شهرستان كرج اولین جشنواره شهرستانی برگزارشد.
جشنواره های شهرستانی خیرین مدرسه ساز استان البرز؛ با حضور دكتر حافظی ریاست جامعه خیرین مدرسه ساز كشور، كاظم قلم چی از اعضاء جامعه خیرین كشور، صالحی مدیر عامل جامعه خیرین، بهرامی مدیر كل نوسازی مدارس استان ، ساكی مدیر كل آموزش و پرورش استان و روسای آموزش و پرورش مناطق در مجموعه رفاهی ایران مهر ناحیه 4 كرج برگزار گردید. در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان كرج كه با رویكرد خیر محور شكل گرفته بود ضمن تبادل نظر پیرامون تسریع در انجام پروژه های خیری جمعی از خیرین پیرامون اهداف و فعالیت های صورت گرفته توضیحاتی بیان داشتند. دكتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز كشور در این جشنواره با اشاره به فعالیت های خوب انجام گرفته توسط خیرین در كشور پیش بینی كرد امسال شاهد رشد 35 درصدی تحقق فضا های آموزشی موجود از سوی خیرین مدرسه ساز باشیم . ایشان با توجه به عملكرد خیرین مدرسه ساز در شرایطی كه اعتبارات دولتی كاهش یافته و برای بهبود فضا های آموزشی كافی نمی باشد .خواستار همراهی و همدلی بیشتر خیرین در جهت رفع كاستی های موجود فضا های آموزشی استان شد علی بهرامی مدیر كل نوسازی مدارس استان البرز ضمن قدر دانی از حضور خیرین در این برنامه ، رویكرد جشنواره هفدهم را برقراری عدالت آموزشی با همت خیرین مدرسه ساز اعلام كرد و از خیرین خواست كه باتوجه با این رویكرد در مناطق پرتراكم و محروم استان مبادرت به ساخت فضا های آموزشی نمایند.
بهرامی افزودجشنواره های خیرین مدرسه ساز همه ساله از 16 اردیبهشت ماه لغایت 7 خرداد ماه در سراسر كشور برگزار می شود و امید داریم كه با برگزاری جشنواره های شهرستانی و همت خیرین مدرسه ساز استان در جهت تحقق رویكردجشنواره هفدهم گام های ارزشمندی برداریم. دكتر اسپرورین رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز در این نشست گفت : خیرین مدرسه ساز انسان هایی هستند که قبل از اینکه به تمکن مالی برسند به تمکن فکری و ذهنی رسیده اند که می توانند با هزینه نمودن اموال خود در امر مدرسه سازی قدم بردارند . وی افزود آنها به مال و اموال دنیایی هیچ نیازی ندارند زیرا ثروت را امانت خداوند می دانند که باید آن را در زمینه مدرسه سازی صرف نمایند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: اگر به وجود پر برکت خیرین در جامعه از طرف مسئولان توجه می شد آنها بیش از پیش در جایی که مورد نیاز هست حضور پیدا می کردند و کاستی ها را رفع می نمودند .وی پیشنهاد نمود روزنامه ها و مطبوعات صفحه ای تحت عنوان صفحه خیرین داشته باشند تا با انتشار اخبار آنها امید و آرزو را در دل مردم و جامعه زنده نگه دارند. ساكی مدیر كل آموزش و پرورش استان البرز نیز در سخنانی با اشاره به كمبود ها و مشكلات فضاهای آموزشی در سطح استان و مقایسه تراكم جمعیتی استان البرز با میانگین كشوری، درخواست كمك و مساعدت بیشتر از خیرین مدرسه ساز را اعلام کردو در وصف خیرین با قرائت انشاء یكی از دانش آموزان از خیرین مدرسه ساز تجلیل كرد. همچنین در این برنامه پویا صدیقی راد یكی از دانش آموزان مدارس استان البرز تصنیفی را ویژه خیرین اجرا کرد.



منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود