1 آبان 1391
شماره خبر: 13698

نتایج مسابقات اذان ، ابتهال ، مدیحه سرایی کرج اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نتایج مسابقات اذان ، ابتهال ، مدیحه سرایی کرج اعلام شد

سپیدار آنلاین: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه کرج، نتایج مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه سرایی (تواشیح) و همخوانی قرآن کریم در این شهرستان را اعلام کرد.
حجت الاسلام ˈمحمدامین رایمندˈ اظهار داشت: در این مسابقات در گروه های برتر مدیحه سرایی (تواشیح) و همخوانی قرآن کریم گروه مطلع النور با 5/166 امتیاز، گروه صالحین با 25/150 امتیاز و گروه نورالهدی با 134 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند. وی گفت: در رشته ابتهال (برادران) مهدی ناصری با 25/85 دوم و محمدرضا تقانی با 76 امتیاز رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند . سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج افزود: نفرات برتر اذان بزرگسالان (برادران) حسن جان نوری با 75/86 امتیاز، سیدامیر امامی میبدی با 5/82 ، جواد ملازاده با 5/82 امتیاز بترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند. رایمند اضافه کرد: در بخش ابتهال خواهران مریم فتحی زاده ، حبیبه احدی و زهرا اصانلو رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند. وی بیان کرد : در بخش همخوانی قرآن کریم ویژه خواهران گروه سراج منیر، معراج السعاده و شمیم رحمت موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند. رایمند گفت: در رشته اذان شکوفه ها در بخش برادران، حسین آزاد زعیم با 25/75 امتیاز رتبه اول، محمدرضا خانی با 5/69 امتیاز رتبه دوم و حسین خدری با 25/68 امتیاز رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
وی یادآور شد: همزمان با روز عید قربان مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) شهرستان کرج برگزار می شود و جوایز ویژه این مسابقات به برندگان اهدا خواهد شد.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود