9 مهر 1391
شماره خبر: 12424

برگزاري مسابقات اذان، ابتهال، مديحه‌سرايي در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاري مسابقات اذان، ابتهال، مديحه‌سرايي در البرز

سپیدار آنلاین: مديرکل اوقاف و امور خيريه استان البرز از برگزاري مسابقات اذان، ابتهال، مديحه‌سرايي و همخواني قرآن کريم در استان البرز خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمين بني احمدي ، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان البرز از برگزاري مسابقات اذان، ابتهال، مديحه‌سرايي و همخواني قرآن کريم در استان البرز خبر داد.
اذان:
بني احمدي گفت : اين مسابقات در بخش برادران در روز 5 شنبه ششم مهرماه و در بخش خواهران در روز جمعه هفتم مهرماه در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده حسن (ع) بر گزار مي شود. وي افزود : در بخش اذان که ويژه برادران مي باشد تاکنون تعداد 100 نفر ثبت نام کرده اند و با هم به رقابت خواهند پرداخت ، که نفر اول مسابقات به مرحله کشوري راه خواهد يافت.
مديحه سرايي و همخواني قرآن کريم :
مديرکل اوقاف و امورخيريه استان البرز ادامه داد : در مديحه سرايي و همخواني قرآن کريم ، در بخش خواهران 3 گروه و در بخش برادران 5 گروه به رقابت خواهند پرداخت، که در اين قسمت نيز گروه هاي اول خواهران و برادران به مرحله کشوري راه پيدا مي کنند.
ابتهال:
حجت الاسلام والمسلمين بني احمدي تاکيد کرد : مبتهلين شرکت کننده در اين مسابقات در بخش خواهران 10 نفر و در بخش برادران نيز 10 نفر ميباشند که ان شاءالله در ظرف دو روز برگزاري مسابقات نفرات اول تعيين و به مرحله کشوري معرفي خواهند شد.



منبع: خبرگزاري موج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود