25 بهمن 1393
شماره خبر: 137586

آخرین شب از اکران سی و سومین جشنواره فیلم فجر در استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آخرین شب از اکران سی و سومین جشنواره فیلم فجر در استان البرز برگزار شد


جشنواره فیلم فجر استان البرز با تمامی حواشی آن تمام شد و لبخند بلند تماشاگران در آخرین شب از اکران سی و سومین جشنواره فیلم فجر در استان البرز خستگی را از تن برگزار کنندگان جشنواره سی و سومین در استان البرز به در کرد.
تماشاگران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان البرز در آخرین شب از اکران جشنواره در سینما هجرت به تماشای "ایران برگر" آخرین ساخته طنز "جعفری جوزانی" نشستند تا به لطف بازی پر تحرک بازیگران "ایران برگر" شبی شلوغ و به یاد ماندنی بر پیکره سینمای قدیمی و پر خاطره کرج نقش ببندد. "ایران برگر" که با استقبال بسیار بالایی از سوی تماشاگران البرزی مواجه شد اثر متفاوت "مسعود جعفری جوزانی" است و به داستان اهالی روستایی میپردازد که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند. و اما چونان روزهای گذشته اکران و احترام بالای نظر مخاطبان جشنواره در البرز ،مخاطبان سینما هجرت کرج پس از پایان دومین اکران فیلم ها به تماشای نمایش های محیطی، تئاتر خیابانی و نمایش خیمه شب بازی به همت دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز دعوت شدند تا لبخند لحظه ای از لبان میهمانان جشنواره بر زمین نیفتد.
جمعه بیست و چهارم بهمن ماه93 در ادامه اجرای برنامه های جنبی جشنواره و در حاشیه اکران "ایران برگر" نمایش تئاتر خیابانی "خواب رنگی" کاری از فرامرز قلیچ خانی و با بازیگری سعید رحیمی و فرامرز قلیچ خانی در لابی سینما هجرت اجرا شد تا هنر نمایشی همبستگی خود با هنر تصویر را بار دیگر فریاد زند.برگزاری نمایش های متفاوت، نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی اسلامی و تریبون نگاه مخاطب از جمله برنامه های در حاشیه جشنواره بود که به احترام مخاطبان فهیم البرزی در سینما هجرت به ایشان تقدیم شد. شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت های حوزه هنری استان البرز می توانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان مطلع گردند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود