11 اسفند 1393
شماره خبر: 138608

کتابخانه های عمومی رنگ و بوی فاطمی می گیرند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کتابخانه های عمومی رنگ و بوی فاطمی می گیرند


همزمان با ایام شهادت بانوی آب و آیینه، بی بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س)، نمایشگاه کتاب فاطمی در کلیه کتابخانه های عمومی استان البرز برگزار می شود.
تو ستون استحکام عرشی بانو! این‌گونه بر زمین نیفت! برخیز؛ وگرنه آسمان بر زمین سقوط خواهد کرد. برخیز و چنین رنجور به دیوار تکیه نده که تمام عالم به تو اتکا دارد.
برخیز! همه زخم‌هایت را پنهان کن تا دشمن، آرزوی پیروزی را برای خویش به گور ببرد. ای زلال ترین بانوی دوعالم ! ای که تاریخ نامت را به احترام می نگارد و من تمام جغرافیا را به یاد تو محترم میشمارم . ای زلال تر از نسیم و ای ماناتر از عشق ! هرگاه نام تو بر زبانم می وزد جانی دوباره در من ریشه می دواند و اندوهی جانکاه زبانه می کشد . می دانم هیچ سنگی لایق آن نبوده است که بر مزارت بنشیند و از این رو تنها خورشید بر مزار تو سایه بان است . همزمان با ایام شهادت بانوی آب و آیینه، بی بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س) ، نمایشگاه کتاب فاطمی در کلیه کتابخانه های عمومی استان البرز برای بازدید علاقمندان دایر می شود. قاسمی مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه ها با موضوع کتابهای مربوط به شخصیت حضرت زهرای مرضیه (س) و حوادث مربوط به شهادت این بانوی بزرگوار در 35 کتابخانه عمومی استان برگزار می شود .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود