17 اسفند 1393
شماره خبر: 138994

نشست مشترک مدیران دو اتحادیه قرآنی استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نشست مشترک مدیران دو اتحادیه قرآنی استان البرز برگزار شد


نشست مشترک مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره دو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی این استان، برگزار شد.
حسین شائیلوزاده، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز با اعلام این خبر گفت: نشست مشترک مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره دو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی این استان، روز گذشته، 16 اسفندماه در محل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان البرز برگزار شد. وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، افزود: نشست فوق به منظور ایجاد هماهنگی میان فعالیت‌های دو اتحادیه تشکیل شد تا بتوانند در پیگیری امورمربوط به مؤسسات قرآنی با یکدیگر هم افزایی داشته باشند. شائیلوزاده ادامه داد: با توجه به ادغام این دو اتحادیه در سطح کشور و گسترش این دو به سطح استان‌ها، لازم بود که این دو اتحادیه در سطح استان البرز جلسه ابتدایی را با هم داشته باشند تا بتوانند در آینده، اتحادیه واحد را تشکیل دهند. وی به تشریح موضوعات مورد بررسی در این نشست پرداخت وافزود: در ابتدا جلسه فوق حسین قضاتلو، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان البرز، گزارشی از نحوه شکل‌گیری اتحادیه و فعالیت‌های مربوط به آن ارائه کرد و سپس مدیرعامل تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز، گزارشی از چگونگی فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام ارائه کرد. شائیلوزاده تصریح کرد: موضوعاتی که بین دو اتحادیه وجود دارد، به صورت کلی، مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد، که بر اساس آن فرآیند حرکتی هر دو اتحادیه تنظیم شود و قرار شد این جلسات به صورت ماهانه و طبق برنامه از پیش تعیین شده، تشکیل شود. همچنین مقرر شد نشست‌های مشترکی را دو اتحادیه با مسئولان سیاست‌گذار و برنامه ریز استان داشته باشند.
ادغام دو اتحادیه از موضوعات مهم قرآنی محسوب می‌شود
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز در ادامه افزود: مسئله ادغام دو اتحادیه از موضوعات مهم قرآنی است و همچنان در حال پیگیری قرار دارد و با تشکیل هیئت 9 نفره که پیگیری امور مؤسسات از وظایف آن است و دبیرخانه آن در سازمان تبلیغات شکل گرفته، نیاز است اتحادیه جلسات مشترک را آغاز کند تا آسیبی به روند مؤسسات ایجاد نشود. وی ادامه داد: استان البرز اولین استانی است که جلسات مشترک را در سطح هیئت مدیره دو اتحادیه آغاز کرده است و امیدواریم در استان‌های دیگر هم این فرآیند ادامه داشته باشد. یادآور می‌شود، در این جلسه تمامی اعضای هیئت مدیره هر دو اتحادیه قرآنی استان البرز حضور داشتند.

منبع ایکنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود